Zoals sommigen wellicht in het de rubriek “koopjes van het ogenblik..” hebben kunnen lezen heb ik gisteren redelijk spontaan een 964 C4 gekocht. Ik kon hem niet laten staan en bij dergelijke aanbiedingen moet je toch redelijk snel beslissen. Ja of Nee.
Had ook altijd wel ergens een wens om er nog iets bij te kopen.Komende week zal ik de auto ophalen en zal dan een meer uitgebreider verslag doen van de auto en wat meer detail foto´s plaatsen.

En nu....
Er gaan allerlei ideen door mijn hoofd wat met de auto te doen. Dagelijks inzetten zal niet gebeuren, daarvoor is ander vervoer. Lekker af en toe pakken, kijken hoe de auto het volhoudt, enkel onderhoud waar nodig, gewoon lekker rijden en rijdende houden. Nog een paar jaar en dan wellicht leuk voor mijn opgroeiende zoon? Aanpakken en doorverkopen ? De auto zal me niet in de weg staan. Blijkt toch snel dat zware investeringen nodig zijn, dan ook niet huilen en of aanpakken of wegdoen en je verlies(?) nemen.
Het volgende idee houdt me ook wel bezig....
Stel ik laat de 964 door een 20-tal sponsoren “ondersteunen” (Of een beperkt aantal grotere sponsoren). De 964 wordt bestickerd met de namen van deze sponsoren (en natuurlijk een PF opdruk?). Rijdende reclame. De 964 zal ingezet worden bij oa meetings en evenementen en voor de sponsor wordt reclame gemaakt (ik zal dan denk ik ook moeten zoeken naar liefhebbers die de P mede willen berijden). Met een financiele bijdrage van de sponsoren (waar reclame voor wordt gemaakt) wordt gekeken of de 964 rijdende en representatief gehouden kan worden. Sponsorgelden zou ik oa beschikbaar willen stellen voor goede doelen. Lijkt me toch mooi als we de auto beschikbaar kunnen stellen bij bijvoorbeel evenementen om gehandicapte/zieke kinderen een leuke dag te geven, en na afloop eventueel nog een donatie te kunnen doen namens de sponsoren en wellicht dit forum?. Ook kunnen we kijken of we elk jaar een donatie aan dit Porscheforum kunnen doen of een eigen jaarlijks evenement kunnen bekostigen (BBQ oid). Win-Win...
Zomaar een idee, puur van mij, ben benieuwd naar ondersteunend commentaar. Een PB of email is ook welkom.
Wordt deze C4 een “Carrera4Events”...?..
Hartelijke groet!
Paul