Voorkeur is moeilijk, want ze zijn allemaal met hun specifieke eigenschappen natuurlijk super, De Maserati is een beetje de uitzondering gezien zijn wat oubollige uitstraling en een echte toerauto! Supergoed geluid natuurlijk en bloedsnel,, maar toch mist deze auto de sportieve uitstraling. De Nissan oog niet snel maar alsjeblieft eenmaal het gas intrapt ook bloedstelpend. Ik was niet weg van de automaat in deze auto, maar eenmaal op toeren knalt deze auto van zijn plek. De Ferrari heeft een koel uiterlijk en met zijn rode kleur altijd een blikvanger. Teveel knopjes maken het interieur niet echt sportief, maar geluid en de acceleratie zijn natuurlijk geweldig. Je wordt echten je stoel gedrukt en de automaat deed het helemaal super! De GT3 was de enig handgeschakelde en een bommetje op de weg. Mijn meeste collega's vonden de Porsche het moeilijkste rijden maar hebben geen van alle Porsche ervaring. Geen blingbling vergeleken met de Ferrari geven de GT3 een echt sportauto gevoel.
Ik zou ze alle vier wel willen hebben en volgens mij kan je van alle auto's genieten. Drempels zijn een drama voor de Ferrari en Porsche waar de Nissan en Maseratie daar minder, maar nog steeds, moeite mee hebben. Voor erbij, zou ik voor de Nissan gaan