Ik ben opzoek naar een kinderstoel die achterin een 991 past. Onze Cybex en Maxi Cosi lijken niet te passen omdat de onderplaat breder is dan het zitvlak. Iemand een suggestie welk merk of type we zouden kunnen proberen?
Bvd Johan
16 sep 2013 17:56
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Re: Kinderstoel vraag
Britax, Romer en heeft modellen die goed past. En die Porsche junior stoelen past ook erg goed en is volgens mij ook van Britax.
Deze al gezien? Hij is zo goed als verkocht, maar it's not over till the fat lady sings.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
16 sep 2013 19:37
horn
PF #57
voor welke leeftijd? Halfords heeft vaak aanbiedingen die passen. Langsrijden en vragen of je ze even mag passen achterin je auto.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
16 sep 2013 19:45
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
zo was het bij mij achter in de 911 3.2
964 rolgordels en porsche stoelen. Dat past gewoon helemaal goed
_________________________________________ rouge et noir
16 sep 2013 23:10
johan7887
Thanks.
Opzich een interessante aanbieding. Ik kan alleen bang dat ik wat langer nodig heb op te beslissen. We hebben een Cybex stoel die we wellicht wegdoen voor een stoel die zowel beter past in de VW als in de P. Mocht die er dan nog zijn neem ik zeker even contact op.
17 sep 2013 12:11
johan7887
horn schreef:
voor welke leeftijd? Halfords heeft vaak aanbiedingen die passen. Langsrijden en vragen of je ze even mag passen achterin je auto.
18 maanden. Misschien moet ik maar even langs de halfords of babypark crossen inderdaad
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum