Veel Porsche verkoopsites hebben een groot gedeelde van hun voorraad op VERKOCHT staan. Natuurlijk allemaal om vertrouwen bij de aspirant koper te wekken, maar irritant als je even niet goed oplet
Je ziet het niet alleen op Porsche verkoop sites ...
.. en het is bijna net zo irritant als: prijs op aanvraag
13 sep 2013 15:11
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968
Nederland
Re: Irritante Porsche verkoopsites
Nee hoor de 997 blijft. Ik was even voor onze Belgische vriend aan het kijken voor een 996. Heb alle links nog op de IPAD staan Het viel me gewoon weer op
Het enige wat me dan nog zou interesseren is de prijs waarvoor ze uiteindelijk verkocht zijn, maar dat wordt dan weer weg gelaten
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
14 sep 2013 7:59
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
mijn 993 staat nog steeds op de site van wolbert, heb de auto al eind april gekocht......... zijn zelfs auto s later gekomen en verkocht die er niet meer op staan waarom de mijne wel ?? groeten wilco
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
14 sep 2013 8:23
de911gek
Zie dat als een compliment! Een mooi en gevarieerd aanbod trekt nu eenmaal potentiele kopers aan... En als deze kopers ontdekken dat de auto waar ze voor gekomen zijn er niet meer is zijn ze in ieder geval bij de dealer binnen en vallen dan hopelijk voor een auto die er wel staat...dat is de gedachtengang erachter IMHO
_________________________________________ Once a 911 always a 911...
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum