Auteur |
Bericht |
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Einde hobby (of toch niet ?)
Na een periode van 8 jaar is er een einde gekomen aan mijn Porsche hobby. Afgelopen zaterdag verliet mijn prachtige 964 mijn garage voor het laatst. Ja, ik had er goed over nagedacht maar op het moment dat het zover was zag ik niet aankomen hoe het me zou raken als de auto er niet meer zou zijn. Hoeveel uren heb ik niet gespendeerd aan die auto. Het onderhoud, poetsen, een garage ervoor verbouwt. Ik heb er niet direct spijt van maar mis de auto wel als ik zo naar die lege plek in de garage kijk. Stom he ?
Maar goed, toen ik m'n eerste kever verkocht heb ik er ook altijd spijt van gehad en me vastgehouden aan het idee dat er wel weer eens een andere zou gaan komen. En die is er ook gekomen. Ik sluit het niet uit dat ik weer eens op zoek ga naar een 911.
Rijden kwam er gewoon te weinig van en wilde hierom niet teveel meer investeren in de auto. Daarnaast zijn wat andere dingen die ik wil gaan doen. Ik neem afscheid van een geweldige auto maar kan terugkijken op een geweldige periode.
|
23 sep 2013 9:01 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Re: Einde hobby (of toch niet ?)
Snik Maar je blijft wel op het forum, toch?
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
23 sep 2013 9:10 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Gecondoleerd Na aanschaf van m'n eerste 911 zo'n 12 jaar geleden, nooit langer dan 1 maand zonder gezeten ...
|
23 sep 2013 9:32 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
23 sep 2013 9:46 |
|
|
erwin996
M140i
|
Mooie terugblik Na verkoop van mijn 911 inmiddels al weer 2 maanden verder. Ik mis 'm helemaal niet
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
23 sep 2013 11:00 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Kan er zelf meest makkelijk afscheid van nemen mits de prijs correct is Bezit de auto's vaak een lange periode en zorg dat ze er tip top bij staan Maar zonder 911 zou ik niet kunnen en ben hem nu aan het schoonmaken met mijn trouwe 4 voeter naast me, ook komt Poekie de kat even langs om het e.e.a. te snuffelen. Dit is voor mij een heerlijke ontspanning en geniet eigenlijk net zoveel als het berijden van de auto
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
23 sep 2013 11:10 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Sterkte Reed net zelf op met een Lotus Elise, waar ik nog geen twee weken geleden afscheid van heb genomen. Ik keek nog vriendelijk, maar het stel in de Lotus gunde mij geen blik waardig Toen heb ik ze maar volledig zoek gereden...
_________________________________________ rouge et noir
|
23 sep 2013 11:40 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Wrijf 't er nog maar ff in Hans !
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
23 sep 2013 11:53 |
|
|
porscheware
|
Ja hallo, was ik net een beetje bijgekomen Kreeg zaterdag nog een SMS van nieuwe eigenaar; "Ben net thuis, hij rijdt top !". Mmhmh, wat heb ik gedaan ???!?!?!
|
23 sep 2013 13:26 |
|
|
Olaf
|
Beter spijt van dingen die je gedaan hebt - dan van dingen die je had willen doen en niet gedaan hebt Mocht het toch erg zwaar vallen: Ik heb om de hoek nog een mooie donkerblauwe 964 te koop staan
|
23 sep 2013 13:37 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Maar wie wil er nu een blauw interieur, ik zou voor een zwarte gaan
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
23 sep 2013 13:48 |
|
|
Olaf
|
Kijk jij om je heen, naar het interieur, tijdens het rijden, Steef 't is overigens erg DUNKEL-BLAU
|
23 sep 2013 14:06 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
Deze van Stefan was wel heel mooi.....
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
23 sep 2013 14:07 |
|
|
de911gek
|
Inderdaad een slikmomentje... maar je kan er altijd weer 1 aanschaffen moet je maar denken. Succes
_________________________________________ Once a 911 always a 911...
|
23 sep 2013 14:30 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
ach je kan altijd nog een stukje (mee) tuffen met de Ferrari van je buurman...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
23 sep 2013 16:20 |
|
|
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
Spijt is een nutteloze emotie.........hoewel..... een 964 zwart/zwart? had je niet moeten doen!
|
23 sep 2013 18:27 |
|
|
porscheware
|
Ja haha, die rijd er net zo vaak in als ik. Kunnen we 'm samen aanduwen.
|
23 sep 2013 18:57 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Ach, je houd er vrienden aan over En nu op zoek naar de nieuwe hobbyauto!
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
23 sep 2013 21:06 |
|
|
porscheware
|
Uiteraard, de vrienden blijven en de volgende hobbyauto komt er binnenkort aan. Zo komt ie in de garage aan de muur te hangen:
|
23 sep 2013 21:50 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Ik bezit al 20+ jr een P. Moet er niet aandenken zonder. Heb 12 jr geleden financieel in lastig weer gezeten. Echter weg doen en geen Porsche hebben was geen optie. schorsen en stallen bij een vriend was wat reste. Dit was de tijd dat ik de Lidl en de Aldi leerde kennen en dat ik mager was van het fietsen En mijn zedenleer...................ik heb er geen seconde spijt van en wens nog lang Porsche te rijden.
|
23 sep 2013 22:06 |
|
|
jan-1
Porsche 911 SC
(ex 964 coupe, ex 993 targa)
|
Heb je je (ex) 964 niet op schaal laten maken? Ook niet alles, maar het helpt wel
|
24 sep 2013 0:43 |
|
|
dodootje
997 Carrera 2S cabrio. Mercedes B200 Turbo.
TriumphDaytona Super3 Cosworth 997 Carrera2S 3.8 cabrio.
Triumph Tiger 1050SE Hyperpro Arrow.
|
Sterkte in deze donkere dagen kerel! Léon
_________________________________________ De 996 leerde ons een les. De 997 leert ons het échte leven. (hoe je ineens heel véél geld moet uitgeven)!
|
24 sep 2013 11:42 |
|
|
sunnyfunny
|
Goede keuze, nu wordt er weer lekker mee gereden ( mag ik hopen ) en jij kan heerlijk met de voorbereiding van de volgende aanschaf beginnen, is toch ook dikke pret. Wellicht denk je ooit aan Phil Collins : you don't know what you've got untill you loose it. Je leeft nu en auto's zijn om in te rijden. lukt dat niet dan overweeg je hem om weg te doen. Heb zelf een snoek waarin ik veel te weinig rijd, zonde. Te mooi om mee naar mijn werk te rijden en vooral daar te parkeren. Als ik er niet emotioneel mee vergroeid was, zou ik hem wellicht verkopen en een dagelijks bruikbaar exemplaar gaan rijden , is echter van mijn vader geweest en gaat daarom dus nooit weg. Foto ophangen en genieten
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
|
24 sep 2013 12:20 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Dus niet zeuren .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
27 sep 2013 20:02 |
|
|
horn
PF #57
|
Het leven zonder Porsche is prima. Met Porsche overigens ook. Maar ben er zelf niks ongelukkiger van geworden... Succes
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 sep 2013 20:14 |
|
|