Bij het bekijken van een 997 (kijken altijd leuk ) kwam ik optiecode 215 tegen ( uitvoering saudi arabie/golfstaten). Weet iemand wat er dan anders is aan de auto?
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
25 okt 2013 18:56
rob964.c4
964.c4
assendelft
Re: Optiecode 215 uitvoering golfstaten
Heb begrepen maar weet niet of het bij porsche ook is Andere olie Banden En ander luchtfilter
_________________________________________ remmen is angst
25 okt 2013 19:01
Peter
Geen Boxster 981 S meer
Mijn vroegere buren hadden destijds een deawoo uit Dubai. Het ding had radiators die twee keer zo groot waren als hier, bizar gewoon.
Heb begrepen maar weet niet of het bij porsche ook is Andere olie Banden En ander luchtfilter
Ik zat aardig in de buurt...
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
25 okt 2013 19:06
DennisvdB
Ik heb het eens nagevragen toen ik daar was, de optiecode zelf weet ik niet maar "Gulf-spec" zoals ze daar aangeprijst zijn wil niets anders zeggen dan "full-option". Schijnbaar worden ze niet anders geleverd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum