|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Porsche...verzekering met speciaal tarief wellicht?
Auteur |
Bericht |
roytuner
|
Porsche...verzekering met speciaal tarief wellicht?
Hallo Mannen (en wat dames denk ik dan),
Ik heb al eens vaker een Porsche overwogen, maar telkens komt er iets anders op mijn pad, voordat het zover is. Nu ben ik weer aan het fantaseren over een leuke Porsche, een 996 GT3 MK1 of 2, of wellicht een Turbo. Nu weet ik nog van mijn Viper dat ik destijds met maximale bonus malus korting nog altijd zo'n 100 euro verzekering betaalde en toen ik hem verkocht meen ik dat iemand mij vertelde dat er ook (veel) goedkopere alternatieven waren met beperkte kilometrages. 1 van de redenen om de Viper te verkopen was dat ik zonder te rijden ruim 200 euro per maand kwijt was, vooral in de maanden dat ik in het geheel niet rijd vind ik dat zonde... Nu rijd ik max zo'n 6000 km per jaar met mijn hobbyauto's, iemand die een tip heeft voor een maatschappij die een bovengenoemde auto zou dekken tegen een schappelijk tarief, al dan niet met eisen aan de bestuurder of kilometrages?
Alvast dank voor tips!
_________________________________________ Power sells cars, torque wins races...
|
25 jan 2014 15:38 |
|
|
997 4S 2006
Ex 997 4S 2016
EX 356C 1964Pijnacker
|
Re: Porsche...verzekering met speciaal tarief wellicht?
Hallo Roy, hier zijn echt pagina's vol over geschreven. Gebruik de zoekfunctie eens. Ook handig om het fijne te weten te komen over zomer- of winterbanden en of nu wel of niet ron98 moet tanken. Hoe ons op de hoogte van je zoektocht!
_________________________________________ Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg...
|
25 jan 2014 16:08 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Re: Porsche...verzekering met speciaal tarief wellicht?
Hangt af hoe je hem wilt verzekeren......ik ben 'slechts' 6,- per maand kwijt voor mijn 911.....
Kijk of je met huidige andere verzekeringen pakketkorting kunt krijgen, scheelt ook weer.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
25 jan 2014 16:14 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|