Ik vroeg mij af of hier mensen waren met het Trackjack Volgsysteem / rittenregistratie? Het ziet er allemaal goed uit voor een redelijke prijs, maar lees ook dat sommige mensen wat technische problemen ervaren. Iets wat denk ik sneller naar voren komt wanneer het het ook combineert met de rittenregistratie.
Ik heb zelf een TrackJack systeem in mijn Porsche en moet zeggen dat ik hier heel tevreden over ben. Heb het als volgsysteem klasse 4 en houd er ook de ritregistratie mee bij. Werkt super! En als je vragen hebt staan ze je vriendelijk te woord.
Let even op wanneer je het voor rittenregistratie gebruikt, zorg dat je je rapporten download. Trackjack is financieel niet de sterkste aanbieder in deze materie. Zou erg jammer zijn wanneer je de fiscus niet van de juiste gegevens kan voorzien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum