ik heb net een 911 van 1971 gekocht. Hier zitten originele verstelbare Recaro kuipstoelen in. (zwart leder buitenkant, zwart stof binnenkant) Ik heb begrepen dat deze veel waarde hebben. Kan iemand mij een richtprijs geven. Ze zijn niet meer in nieuwstaat, maar zeker ook niet slecht.
Groeten Anthony
29 apr 2014 16:05
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Re: Porsche 1971 Recaro kuip stoelen
Begin eens met een foto
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
29 apr 2014 16:06
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
begin eens met voorstellen
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
29 apr 2014 18:10
Neppert
Neppert
Neppert
Den_tony schreef:
Kan iemand mij een richtprijs geven.
10 euro krijg je er zo voor!!! Maar plaats eerst ff wat foto's...dan weet iedereen wat meer. Staat van de stoelen enzo!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
29 apr 2014 21:09
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
Je hebt begrepen dat ze veel waarde hebben? Dan lijkt het mij dat je de waarde al denkt te weten toch?
29 apr 2014 21:25
kristof
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
De waarde van de sportstoelen is recht evenredig met de waardevermindering van jou 911 als je ze eruit haalt, zeker als ze als originele fabrieksoptie af fabriek bij de auto horen .
Heb je die zes mille echt hard nodig?, ik zou ze nml. opslaan die stoelen en bewaren want ze zijn zeldzaam en zo,n setje ga je nooit meer vinden........
_________________________________________ Besmet met het Flat Six virus
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum