Auteur |
Bericht |
Stuttgart_Eck
|
Medeporschebezitters verenigt U
Beste mede Porsche bezitters, Ondanks het feit dat ik vaak met plezier op de website "geenstijl" kom, kwam ik via een sublink vandaag op deze site terecht. http://www.staatsgeheim.com/2014/08/20/ ... -heel-erg/Ondanks dat ik het eens ben met het feit dat men uit fatsoen niet dient te parkeren op een handicapplek zonder handicap. Zat ik me dood te ergeren aan de toon en de halve waarheden en hele leugens in dit verhaal. Ik hoop dus dat sommigen van jullie net als ik het toetsenbord ter hand nemen en dit heerschap van repliek gaan dienen. Alvast bedankt, Mvrgr, Stuttgart_eck
|
22 aug 2014 14:00 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Re: Medeporschebezitters verenigt U
viewtopic.php?f=24&t=42432Hier is al een topic voor gestart!! Ook ik vind het belachelijk hoe die persoon zich uit, maar ik ga er geen tijd aan besteden om hem even hiervan op de hoogte te brengen. Zie het net als bij kinderen, als ze geen positieve aandacht krijgen nemen ze genoegen met negatieve aandacht. Gewoon geen aandacht geven is dan het beste!!!! Maar doe vooral wat je niet laten kunt natuurlijk...
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
22 aug 2014 14:19 |
|
|
horn
PF #57
|
Ach. Iedere sjaak zijn eigen smaak. Lekker ene oor in andere oor uit.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 aug 2014 15:12 |
|
|
Ferdi's Porsche
ex- 964 C2C Indisch rood, nu 996 C2 handbak.Regio Den Haag
|
Ja, Horn, dat komt omdat er bij jou niks tussen zit om het tegen te houden......... Sorry hoor, ben al aan de vrijmibo en kon het niet laten/voorzet is te mooi om niet in te koppen.....
|
22 aug 2014 15:25 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Ban voor Ferdi! Of als alternatief een verplichte reactie op Geenstijl
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
22 aug 2014 15:33 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Phfff, het is maar een auto. Had net zo goed een BMW of brommobiel kunnen zijn. Mijn (liefde voor) Porsche definieert niet wie ik ben, dus ik voel me sowieso niet aangesproken. Het zal me worst wezen of iemand zijn wagen aso parkeren tenzij ik daar direct last van heb. Storm in een tee kopje.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
22 aug 2014 15:44 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
In de categorie: boeien.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
22 aug 2014 16:21 |
|
|
ErikP
997 S cabrio in Speedgelb,
Ex Boxster 986Schiedam
|
Elke vorm van aandacht die zo'n sukkel krijgt, positief of negatief, zorgt er juist voor dat hij zich gehoord voelt. Dus negeren.
|
22 aug 2014 16:49 |
|
|
giulia
|
Volgens mij zijn er wel wat ergere en nijpender brandhaarden in de wereld die mijns inziens aandacht verdienen. Niet zo'n pannenkoek van een zondagsschrijver....
|
22 aug 2014 16:54 |
|
|
bully
|
Waar is de humor gebleven meneer Sonneveld?
|
22 aug 2014 17:02 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
In de Ferdinand Bol.....
|
22 aug 2014 17:53 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Sjacherijnen sijn t, allemaal!
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
22 aug 2014 18:03 |
|
|
horn
PF #57
|
Vind een flinke bekeuring eigenlijk wel genoeg...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 aug 2014 22:37 |
|
|
Porschenovice
|
Het betreft hier beslst een heel gefrustreerd persoon. Moeilijke jeugd gehad, of een heel slecht huwelijk wellicht. Er staat nu een Audi op Geenstijl, ook op een invalideplek. Kan hij daar fijn zijn frustraties over gaan uiten. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat deze grapjurk zelf in een P rijdt, niet goed voor de merkreputatie (op een invalideplek sttan ook niet, daarover geen twijfel)
|
22 aug 2014 23:57 |
|
|
Pw250
964
|
Maar hij heeft wel wat hij wil inmiddels, "aandacht" ?! Hier al 2 topics, zn "eigen" pagina op staatsgeheimen (Nog nooit van gehoord, is dat een soort Wikileakes?!!?) .... Haha, onzinnige tijd verspilling allemaal.
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
23 aug 2014 8:18 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Inderdaad...... de aandacht is er....
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
23 aug 2014 13:15 |
|
|
pa951
Gelderland
|
Snap alleen nooit waarom iemand met een handicap geen porsche of andere sportieve auto zou mogen rijden? Mijn moeder reed tot een paar jaar terug in een seat Leon cupra r en is een paar keer aangesproken van dat ze daar niet mocht parkeren etc. Ze stond nog niet eens stil om de kaart te pakken.. Alsof iedere oudere medemens of gehandicapte in een standaard koekblik moet rijden.
Kijk als je niks mankeert moet je niet op een invalide plek gaan staan natuurlijk. Maar dat zie je op de foto niet.
_________________________________________ Blue Beast Porsche 951-ls376/550 widebody 1986 there is no substitute for cubic inches
|
23 aug 2014 20:46 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Dat is best een goed punt......
|
24 aug 2014 11:15 |
|
|
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
..
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
24 aug 2014 11:38 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Staatsgeheim is van Prof. Hoxha, a.k.a. Ambroos Wiegers, een van de oprichters van GeenStijl, en hij reed inderdaad een nieuwe 997. Vond het een kostelijk stukje, bijna op het niveau van GeenStijl uit haar beginjaren
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
24 aug 2014 12:14 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Ik vind t wel humor, en terecht dat de 996 rijderj aan de schandpaal gaat, tenzij hij inderdaad een invalidekaart heeft. Mentaal zoe hem die niet misstaan, maar dan mag je er ook niet parkeren geloof ik...
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
24 aug 2014 12:28 |
|
|