Grappig om te lezen. Leuk voor naast je 928, beetje vergelijkbaar als een Cygnet voor naast je DB9.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
01 sep 2014 11:26
Neppert
Neppert
Neppert
Re: Dacon 828
Grappig ding! Zou helemaal mooi zijn als je daar ook een 928 blok in zou krijgen.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
01 sep 2014 11:50
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Leuk dingetje, wat moet zo een Dacon 828 kosten?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
Concurrentie voor de 356 met zijn luchtgekoelde VW boxer achterin
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
01 sep 2014 12:07
Ronaldo
964 c2
Den Haag
En ze hebben je kleur..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum