Auteur |
Bericht |
Daandeluxe
Amsterdam
|
 Bandje lek..... :-(
Dat is dan fraai: rijd je de A9 op vanaf de A2, krijg je in de bocht een lekke band..... Gelukkig allemaal prima geregeld door Routemobiel, auto opgehaald en gebracht naar PCA. Daar te horen gekregen dat de band verbrand is en vervangen moet worden, evenals mijn andere achterband aangezien het verschil in profiel niet meer dan 3 mm mag zijn. 900,- eurootjes lichter hoop ik zo weer weg te rijden...   
_________________________________________ Porsche Cayman S 987 | black on black | 19" | PCM | PSE |etc.
|
09 sep 2014 11:03 |
|
 |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
 Re: Bandje lek..... :-(
900€ Wat voor banden zijn dat dan?
_________________________________________ rouge et noir
|
09 sep 2014 11:06 |
|
 |
Daandeluxe
Amsterdam
|
Als het goed is 19 inch Bridgestone Potenza's....
_________________________________________ Porsche Cayman S 987 | black on black | 19" | PCM | PSE |etc.
|
09 sep 2014 11:07 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
Kl*te allemaal. Maarja wees blij dat je niet in de slip bent geraakt en meer schade had! Sccs ermee iig.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
09 sep 2014 11:10 |
|
 |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
+1 Straks weer lekker sturen! 
_________________________________________ rouge et noir
|
09 sep 2014 11:13 |
|
 |
Daandeluxe
Amsterdam
|
Morgen dus pas weer, banden niet op voorraad... Ik snap daar echt helemaal niks van, als dealer zijnde moet je dat toch geregeld hebben voor je klanten? Het is niet zo dat ze gratis zijn... Echt balen dat Sherwin op vakantie is, slechte timing 
|
09 sep 2014 12:29 |
|
 |
pa951
Gelderland
|
900€ is inclusief de nu je hier toch staat en niet verder kan toeslag. Echt een absurd bedrag. Is toch 265/35/19? Of heb je echt een extreme maat?
_________________________________________ Blue Beast Porsche 951-ls376/550 widebody 1986 there is no substitute for cubic inches
Laatst bijgewerkt door pa951 op 09 sep 2014 12:42, in totaal 1 keer bewerkt.
|
09 sep 2014 12:39 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Die hebben tegenwoordig maar weinig (meer) op voorraad ... Zelfs een banden-centrum zal ze niet zomaar hebben liggen 
|
09 sep 2014 12:42 |
|
 |
erwin964c4
|
Banden hebben een productie datum vandaar dat een stealer ze niet op voorraad heeft want iedereen weet dat ze overal goedkoper zijn dan bij een stealer ( bijna iedereen dan  ) Dus als een band te lang ligt kan die weggegooid worden, want wie wil nu een band die al een paar jaar oud is voor de volle mep
|
09 sep 2014 13:11 |
|
 |
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Geen reservewieltje bij je?
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
09 sep 2014 13:26 |
|
 |
drknauf
|
zijn volgens mij reguliere porsche centrum prijzen hoor ! als ik het goed lees er stond er PCA bij ! dat iedereen ze ergens anders goedkoper kan krijgen is 1 dat iedereen dat veel geld vind is 2 kheb een keer snachts onderweg naar vakantie bestemming met lekke band (schroef in het rubber ) voor 1 nieuwe achterband 50 euro minder betaald bij de dealer dan 2 dagen daarvoor voor 4 nieuwe banden rondom bij de niet dealer ! ga d,r maar aan staan om on route zo,n banden maat ergens zomaar ff te vinden .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
09 sep 2014 13:30 |
|
 |
drknauf
|
denkje dat als je met z,n 2en of meer bent zo,n 19 inch makkelijk op schoot past of achterin op de achterbank als die zo heet is en gescheurd en stinkt .
|
09 sep 2014 13:32 |
|
 |
Pw250
964
|
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
09 sep 2014 13:36 |
|
 |
drknauf
|
ja dat was wel bij rubberen robbie .
|
09 sep 2014 13:38 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
.. en je mocht ff aan z'n vrouw zitten, zeker 
|
09 sep 2014 13:42 |
|
 |
drknauf
|
ja siliconen beppie sorry hoor topic starter neem ons niet kwalijk .
|
09 sep 2014 13:43 |
|
 |
Cloaca
|
Ja, dat denk ik wel ja.... wat moet je anders met een reservewiel.... hem niet gebruiken?
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
09 sep 2014 13:45 |
|
 |
drknauf
|
waarvoor deukje dateer en inflatable in zit ! wat denkje dan dat ik geprobeerd heb met volle vakantie wagen ! daarom zet ik erbij als je met 2 of meer bent word het al knap lastig krijg je stoel maar eens ver genoeg naar voor om zo,n brede slof achterin te krijgen ! ik had achterband van 265 in 964 hij maby 295 of meer ! lastiger dan je denkt hoor .
|
09 sep 2014 13:53 |
|
 |
Cloaca
|
Ja, dan wordt het de vraag.... wat mag er allemaal uit om dat wiel mee te krijgen.... 
|
09 sep 2014 14:29 |
|
 |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
De nieuwe generatie sprotwagens (na de 996) hebben geen reservewiel meer. In mijn 997 had ik alleen een spuitbus, volgens mij ook zo in de Boxster en Cayman. Toen ik daarna vroeg bij de dealer werd me verteld dat je voor een lekke band je de Porsche insider service mag bellen, en dan wordt je wagen gratis op een ambulance naar de dealer genomen. Waar je dan de rit met de ambulance via opslag van de band mag aftikken 
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
09 sep 2014 16:40 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik had laatst ook een klapband, waarbij de spuitbus zinloos was. Heb ff naar huis gebeld. Lieve schat, er staat ergens in de garage een reserve wiel. Kan jij die ff naar de A27 bij Amersfoort brengen. Ik neem de reserveband in het vervolg maar mee. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
10 sep 2014 11:12 |
|
 |
horn
PF #57
|
Bij de lufti's was het reservewiel nog onderdeel van de kreukelzone... eruit halen maakte eea een stukkie linker 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 sep 2014 11:35 |
|
 |
Richheiloo
|
heeft een 996 toch nog een pluspunt 
|
10 sep 2014 17:21 |
|
 |
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
dat je straffeloos het reservewiel eruit kunt halen??
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
10 sep 2014 17:33 |
|
 |
Richheiloo
|
Overeenkomst met de luchtgekoelde
|
10 sep 2014 18:04 |
|
|