Auteur |
Bericht |
997cabrio
|
rijden / verplaatsen / genieten
Deze middag stond de zon er weer en ik moest even 40 kilometer op en neer dus ja wat doe je dan ? ga je rijden of ga je genieten …. Genieten dus sjaal om dak open en gaan……
_________________________________________ Porsche cabrio uiteindelijk willen ze er allemaal een.
|
16 jan 2015 21:33 |
|
|
Rene1969
|
Re: rijden / verplaatsen / genieten
Poeh diehard mode!
|
16 jan 2015 21:43 |
|
|
erwin964c4
|
Drom is er stoelverwarming uitgevonden
|
16 jan 2015 21:57 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
En voor de tengels: stuurverwarming
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
16 jan 2015 23:02 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
En als je morgen een stijve nek voelt
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
16 jan 2015 23:17 |
|
|
Ticcie
964 C2
|
Dan was je vergeten de airscarve aan te zetten Had vanmiddag exact t zelfde idee en reed zo met 140kmh over de A1 in m'n a5. Boel verbaasde gezichten, maar t was echt super
|
17 jan 2015 1:47 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Watjes. Als het droog weer is kun je altijd open rijden. Stoelverwarming, interieurverwarming , sjaal en een pet op en gaan met die banaan
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
17 jan 2015 5:45 |
|
|
horn
PF #57
|
Verbazend. Heb er dit jaar toch al gauw 6x A-dam-Bilthoven open op zitten. Als het droog is, dak eraf!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 jan 2015 8:02 |
|
|
Josquin
997TT cabrio
|
Mijn dak gaat alleen dicht als ik stil sta in de regen of als de kids achterin zitten. Met een beetje regen kun je best open doorrijden. Het kastje dat er voor zorgt dat ik tijdens het openen en sluiten weg kan rijden en je het knopje niet ingedrukt hoeft te houden helpt daar wel bij. Als je iemand op een kruising voorbij ziet rijden die het dak open of dicht doet zou ik dat weleens kunnen zijn Ik heb altijd een beetje medelijden als er een cabrio met dicht dak voorbij komt als het droog is, rij je toch een beetje voor gek met je stoffen kapje.
|
17 jan 2015 10:02 |
|
|
997cabrio
|
wat wel leuk is als je nu in deze tijd open rijd je twee soorten reactie's krijgt, 1. 2.
_________________________________________ Porsche cabrio uiteindelijk willen ze er allemaal een.
|
17 jan 2015 12:35 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Heel herkenbaar. De is van mede cabrioten en de van degene die een cabrio niet weet te waarderen of posers die alleen een cabrio rijden voor de show, niet voor zichzelf Gisteren zelf ook weer heerlijk open gereden
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 jan 2015 12:39 |
|
|
997cabrio
|
die hebben echt geen idee hoe leuk het is
|
17 jan 2015 12:40 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Helemaal mee eens Zie onderschrift
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 jan 2015 12:44 |
|
|
Peter
Geen Boxster 981 S meer
|
Nou hier is een mede cabrioot die ook doet......open rijden is super maar je moet er niet uit vriezen ....
|
17 jan 2015 13:47 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Dat doe je ook niet zo snel hoor. Eruit drijven bij +25°C echter wel en dan ben ik degene met Bij dergelijke omstandigheden ga ik ook niet uit de wind in de zon op een terras zitten
|
17 jan 2015 14:45 |
|
|
ArnoM
|
Net heerlijk open gereden. Denk wel dat het verschil maakt of je in een 911 tijdt of in een Boxster. Door de aanwezigheid van de achterraamples die omhoog kunnen vang je in een 997/991 toch veel minder wind.
_________________________________________ 992 4S Cabrio / Taycan 4S
|
17 jan 2015 15:35 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Lekker stukje gereden maar wel dicht Ben altijd bang dat mij achterruitje breekt onder de 10 graden.Lag wel erg veel pekel op de weg. meteen maar ff gewassen de P zag helemaal wit van de pekel
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
Laatst bijgewerkt door renetrzes op 17 jan 2015 19:58, in totaal 1 keer bewerkt.
|
17 jan 2015 18:09 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Terecht! Ik ben blij dat ik daar vanaf ben
|
17 jan 2015 19:22 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Had vandaag mn dak ook op kiepstand staan.....
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
17 jan 2015 20:24 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Lefgozert!
|
17 jan 2015 20:36 |
|
|
thomas1665
996 gt3 mk1
ex 996 TT
ex 993 c2Amsterdam
|
was een heerlijk dagje. wel glad, even naar Brabant gereden en weer terug voor de regen..
_________________________________________ GT3, roots in racing... not posing!
|
17 jan 2015 20:39 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Koud? No problem
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
20 jan 2015 17:59 |
|
|
horn
PF #57
|
Bikkel Kan prima open. Stoelverwarming en blower aan en gaan. Kijk altijd wat meewarig naar mensen met een cabrio op echt mooie dagen die dan dicht rijden. Denk dan altijd "als je nú niet open rijdt, wanneer dan wel?"
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 jan 2015 19:16 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Dit iscde eerste cabrio waar ik een hardtop bij heb en die wegvouwt. En met dat plastic raampje schijnt dat sowieso ern probleem te zijn... Baal daar eigenlik best wel van. Toch maar een dak met glazen ruitje bestellen, wanneer er een nieuw dak op moet Daarbij is een 911 nog heel comfy in de winter. In mijn andere auto's had je eigenlijk niet echt een kachel of zoiets. Iig niet iets dat goed werkte. Gewoon dikke lammy aan. Werkt ook. Trouwens wist je dat je helemaal niet nat wordt in de regen. Zolang je maar rijdt. En voor de files had ik gewoon een flinke paraplu. Wordt wel wat lastig met die grote 911
_________________________________________ rouge et noir
|
20 jan 2015 19:46 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Verhaal van bijna 2 jaar geleden: De nieuwe 981S was net aan mij afgeleverd en bij -5 toch lekker met het dak open; kachel vol aan, stoel- en stuurverwarming aan (ja, ik vond dat zo'n aparte optie, dat ik hem "voor de grap" aangeschaft heb, en ik moet toegeven, het is wel lekker). Net voordat ik de snelweg moet verlaten begint het een beetje te sneeuwen. Bij het eerste de beste stoplicht sneeuwt het nog steeds; grappig als je dat zo in je auto ziet dwarrelen en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Naast me stond een busje en die bestuurder moest toch ook wel lachen om deze lachwekkende situatie. Kortom: bij regen kap dicht; de rest altijd met kap open.
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
20 jan 2015 20:31 |
|
|