Auteur |
Bericht |
Bimmer
993 4S ('97)Sant Pere de Ribes, Spanje
|
Iemand ervaring met NL 993 goedgekeurd krijgen in VS?
Ben al tijdje op zoek naar mooie 993 WB hier in Amerika en ben bang dat ik het moment heb gemist; de prijzen van goede 993's exploderen hier. Gelukkig heb ik mijn goed geconserveerde 993 4S in NL nog en ik speel nu met het idee die naar de VS te exporteren zodat ik weet wat ik heb en er hier van kan genieten. Heeft iemand ervaring met het rijklaar en goedgekeurd krijgen in Amerika en dan het liefst in California waar de regels erg strikt zijn? Ik heb al een bericht geplaatst op Onderdelen gevraagd voor Amerikaanse bumpers ........
_________________________________________ Wie remt, verliest......
|
04 maart 2015 4:11 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Re: Iemand ervaring met NL 993 goedgekeurd krijgen in VS?
Stuur even een PB aan ATanis hij heeft zijn 993 uit de VS gehaald.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
04 maart 2015 9:01 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Ff beter lezen.... De 993 moet de andere kant op....
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
04 maart 2015 9:19 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Volgens mij is dat nagenoeg onmogelijk. Emissie-eisen enzo....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
04 maart 2015 9:42 |
|
|
ATanis
993 4SGoedereede
|
Deze kant op gaat idd prima Johan De andere kant op lijkt me niet zo makkelijk. Maar niet onmogelijk. Je komt wel vaker ROW versies tegen in de US, ook 930's uit 1980-1985, werden in die periode niet geleverd in de US, ook vanwege emissie eisen. Die bumper rubbers zou ik me het minst druk om maken, worden ook veel verwijderd in de US en dat is geen probleem daar met de keuringen. Anders heb ik nog wel een set voor je
|
04 maart 2015 10:32 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Ik had duidelijker moeten typen Mijn bedoeling was dat ATanis mogelijk nog US spul had liggen.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
04 maart 2015 10:38 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Volgens mij hangt het per staat af en is 25 jaar of ouder een belangrijk punt. Vraag het eens op Pelican zou ik zeggen.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
04 maart 2015 22:07 |
|
|
Bimmer
|
Bedankt allen voor jullie hulp op dit forum. Ik heb hier in CA idd ook al gevraagd wat er allemaal bij komt kijken en ben er een beetje huiverig voor........ En diegenen die wel eens te maken hebben gehad met de DMV weten waar ik het over heb . Ik zal jullie op de hoogte houden van wat er allemaal gaat gebeuren maar vast staat dat hier ook een 911 moet komen; luchtgekoeld of een GT2 of 3.
|
05 maart 2015 4:54 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Volgens mij moet die 993 4S van jou hier het aantal euro-munten op kunnen brengen wat je in de US (of A) er in een gelijk aantal dollar-munten voor zou moeten betalen .. .. ondanks dat de markt ge-explodeerd is - ben je minimaal 10% goedkoper uit door er daar 1 te kopen - en niet te proberen je huidige te verschepen en daar op kenteken te krijgen
|
05 maart 2015 6:14 |
|
|
Bimmer
|
@Olaf, dat was tot ong. een jaar geleden zeker waar maar, hoewel ik de NL markt niet meer heel actief volg, heb ik de indruk dat de prijzen aan deze kant van de plas explosiever zijn gestegen en dan m.n. voor lufti's (993 en 964). En als je het economisch nieuws een beetje volgt helpt de huidige wisselkoers ook niet echt. Over dat laatste hoor je mij trouwnes niet klagen . Tenslotte heb ik mijn huidige 993 na een hele lange zoektocht heb gevonden en het is moeilijk een soortgelijk exemplaar te vinden.
|
05 maart 2015 18:17 |
|
|
Thefrits
993 2sBelgië
|
Ik wist het wel.... Probeer eens een goede 2S met deze "Kilometerstand" te vinden in europa voor 65K http://www.ebay.com/itm/Porsche-911-C2S ... ars_TrucksOf deze zeer mooie zw/zw http://www.ebay.com/itm/Porsche-911-S-T ... ars_Trucks
|
05 maart 2015 18:27 |
|
|
ATanis
993 4SGoedereede
|
Die eerste is niet zo moeilijk, want dat is een automaat. Gaat trouwens nooit verkocht worden voor dat bedrag. Is maar een vraagprijs.
|
06 maart 2015 14:52 |
|
|