Zoals in het even voorstellen topic aangekondigt eigenaar van een 996. Omdat ik ergens een neiging heb naar bbs wielen omdat ik die persoonlijk erg mooi vindt even aan het orienteren geweest, zo ook naar de waarde van de speedline velgen die nu onder mijn porsche zitten. Er staat 1 set op marktplaats, die kost 3993 euro, ik heb dezelfde ingraveringen dus ook originele velgen en geen immitatie, zijn die velgen echt zo waardevol?
_________________________________________ Een uur in de file duurt langer dan 2 uur autorijden
08 maart 2015 12:28
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4S
Rotterdam
Re: Waarde porsche speedline velgen
Hoi. Ja de originele speedlines zijn zeer gezocht. Je kan de originele nog bestellen bij je Porsche dealer maar dan zijn ze zo 3000,- per wiel. en een setje replica 3 delige speedlines zit je ook al rond de 3000 voor een set. Blijft 1 van de mooiste wielen onder een 964 is mijn persoonlijke mening.
08 maart 2015 13:05
gekookt1983
Administratief medewerker
Meppel
Okee bedankt voor je reactie. Ik zal vandaag even gedetailleerde foto's maken en eens aftasten of er iemand op het forum is die intresse heeft in de velgen
_________________________________________ Een uur in de file duurt langer dan 2 uur autorijden
08 maart 2015 13:26
Eric
Achter de duinen.
Jij hebt Speedline Aliseo, ook mooi maar het zijn niet "de" Speedlines.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum