Auteur |
Bericht |
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
mag je porsche van een vriend hier aanbieden?in het verkoop
Een vriend van mij wil zijn 996 verkopen, hij is geen forumlid! Mag ik hier zijn 996 aanbieden? of word dat niet op prijs gesteld. In het verkoop topic!!!
Hij wil hem via een autobedrijf gaan verkopen, maar dacht misschien is er hier wel liefhebber te vinden, is altijd goedkoper dan via derden(autobedrijf)
ik hoor het wel of het hier ook mag, dan zal ik hem morgen gaan aanbieden op het forum/of niet dat kan natuurlijk ook.
groeten wilco
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
19 jun 2015 10:20 |
|
|
Pacoloco
|
Re: mag je porsche van een vriend hier aanbieden?in het verk
Ik heb het hier al vaker gezien. Of het officieel volgens de richtlijnen van het forum is weet ik niet. Even een pb naar een moderator werkt het snelst denk ik. En is ook het betrouwbaarst.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
19 jun 2015 11:39 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
....als het een 4-wiel aangedreven tiptronic is, dan mag het niet
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
19 jun 2015 12:06 |
|
|
Scooby-R
Een echte Nee-T3
|
_________________________________________ I have sexdaily, I mean dyslexia, fcuk
|
19 jun 2015 12:09 |
|
|
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
Lijkt mij juist goed als je hem hier aan zou bieden, is toch juist ook positief voor het forum als de auto's juist hier verkocht worden? Vooral de koopjes gun je liever een forumlid dan een handelaar lijkt mij?
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
19 jun 2015 12:32 |
|
|
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
zo dacht ik er ook over Henkie,
Het is geen 4s! en geen tip
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
19 jun 2015 12:44 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
als het geen 4s is en geen tip dan mag het niet
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
19 jun 2015 12:48 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Het is geen besloten vereniging, gewoon aanbieden, altijd leuk om te zien, wie weet
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
19 jun 2015 13:10 |
|
|
steef
|
Nou, kom op dan.....of is dit een verkooptruc om de spanning op te bouwen? Plaats hem gelijk hier...
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
19 jun 2015 13:12 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Als je gewoon even de moeite neemt om het reglement te lezen dan staat er duidelijk vermeld dat dit niet toegestaan is.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
19 jun 2015 13:16 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Ga jij er een probleem van maken dan Franz?
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
19 jun 2015 13:21 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 jun 2015 13:24 |
|
|
erwin996
M140i
|
Dit mag niet!
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
19 jun 2015 13:27 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Vreemde regel, waarom is dit? Ben het wel met Elferhenkie eens.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
19 jun 2015 13:52 |
|
|
steef
|
Die vrind mot nie zo moeilijk doen: aanmelden, net als wij een zootje onzinnige posts plaatsen, en hoppekee: ad plaatsen... Ik vindt het trouwens onvoorstelbaar dat er nog mensen in dit land wonen die een 911 hebben, en niet zijn aangemeld bij het PF! Dan leef je echt in een cocon...
|
19 jun 2015 14:15 |
|
|
Frits77
986 S040
|
Als ie er een scherp prijsje van maakt, komt ie misschien in het "koopjestopic"
|
19 jun 2015 14:18 |
|
|
Cloaca
|
That's the spirit..!!
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
19 jun 2015 15:12 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dat is toch niet de vraag ?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
19 jun 2015 15:18 |
|
|
Cloaca
|
Is daarop uw antwoord: Neen?
|
19 jun 2015 15:21 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
zie viewtopic.php?f=10&t=21063Staat overigens niet bij dat de aangeboden waar, jouw eigendom moet zijn..... Dus je kunt lekker alle kanten op
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
19 jun 2015 15:38 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
|
19 jun 2015 15:50 |
|
|
Marcel1967
Almere
|
+1
_________________________________________ www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl Speciale Forumprijzen, pb voor meer info
|
19 jun 2015 16:05 |
|
|
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4SRotterdam
|
Is je 'vriend' digibeet? Zo moeilijk is het toch niet om even lid te worden van het forum en wat posts te doen? Kan het gewoon volgens de huidige regels. Heb de huidige regels niet bedacht maar dit lijkt mij toch een elegante oplossing en blijft iedereen happy!
|
19 jun 2015 16:42 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Dan zet je hem toch in de koopjes hoek Onder het mom van, goh wat ik nou voor interessants voorbij zag komen, linkje naar marktplaats klaar.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
19 jun 2015 16:47 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
|
19 jun 2015 17:02 |
|
|