|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|
Auteur |
Bericht |
Boxster007!
|
coderen boxster 987
hallo allemaal, zijn er leden die mij kunnen helpen met het coderen van een boxster 987? ik sleutel hobby matig aan auto's en de voorliefde gaat uit naar Porsche. e.a kan je lezen in mijn eerste bericht "even voorstellen" in mijn boxster is destijds een track en trace unit gebouwd, links onder dashboard, helaas is die in rook opgegaan ofwel wat brandschade! alles in nu tiptop gerepareerd, maar helaas heb ik de stuurkolom met elv weg gegooid en vervangen met een andere stuurkolom met ook daar weer een elv op! nu ik de porsche wil starten krijg ik melding in display "achtung lenkrad sperrung" alles, stuurapparaten enz. is hetzelfde gebleven in de porsche behalve het elektronisch stuurslot (elv) ik ben in bezit van de juiste coderingen van mijn boxster, opgevraagd via het chassis nummer. is er iemand die dit op lokatie kan doen of heeft durametric pro die kan overnemen of huren ofzo? kan natuurlijk naar porsche gaan, maar moet dan trailer huren en in paniek is de kap half open gezet, dus vervoer op trailer is niet prettig vind ik! omdat het hobby is wil ik natuurlijk eerst kijken of ik zelf alles kan oplossen, naar porsche gaan kan altijd nog. graag zie ik jullie reacties tegemoet groetjes henri
|
13 jan 2016 12:47 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|