Auteur |
Bericht |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Porsche bashen
Gezien de discussie in het topic 'Mercedes 500E w124 built by Porsche' leek mij de beste reactie om een topic te starten waarin we alle P-varianten kunnen bashen. Ik heb met verbijstering nl de hele discussie over en weer gelezen Zo houden we de rest van het forum schoon en kunnen we het over belangrijkere zaken hebben Dus, wanneer je in een topic een reactie van je zelf voelt op komen over hoe slecht, stom, waardeloos etc dat type is, plaats dan simpel een bericht waarin je verwijst naar dit topic Tja typisch een idee van een Gayman-rijder maar ik ben al eerder m'n tijd vooruit geweest door een Cayman te kopen ipv een 911. Dat snappen al die 911-rijdersauto niet eens maar dat maakt niet uit Zo Ik heb de aftrap gegeven
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
25 feb 2016 10:12 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Re: Porsche bashen
Pfff......altijd weer die Cayman-knakkers met hun ideeën. Maar goed.....weet je waar ik een hekel aan heb....aan van die gasten die dan een project kopen en eigenlijk helemaal niet weten waar ze mee bezig zijn. En ook veeeels te weinig tijd hebben om aan dat project te werken....WAARDELOOS!!! Iedereen zit maar te wachten op progressie en foto's en dat komt dan maar niet. Ow ja.....bob de bouwer olieklep modellen......dat zijn wel de ergste Porsches die je hier kan vinden.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
25 feb 2016 10:22 |
|
|
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4SRotterdam
|
Ik heb respect voor iedere Porsche rijder (ja ook Panamera, Macan, Cayenne) en ook iedere oldtimer rijder welke auto het ook is. Mijn bash energie bewaar ik lekker voor afwijkende woestijn stammen met middeleeuwse sprookjes geloven en structurele vrouwenonderdrukkings praktijken Leve de Nederlandse normen en waarden. P.S. Ik ben niet links.
|
25 feb 2016 10:46 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Hmmm, naar mijn mening is het openen van deze topic niet echt een goed idee omdat het alleen maar tot meer gezeik leidt onderling.... dus, slotje
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
25 feb 2016 11:19 |
|
|
ewp964c2
Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
|
Goed idee alle azijnzeikers op het forum in een afzeikhoek
_________________________________________ Ex 964 C2 Ex Targa 964 C4 Ex 911T 1972 Ex 964 C4 Coupe Ex 996 C2 991 C2S Sportchrono
|
25 feb 2016 11:36 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Dan gaat het hier nog wel druk worden......
|
25 feb 2016 12:06 |
|
|
Marquez93
|
Ik doe ook mee
|
25 feb 2016 13:09 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Waarom zet je jezelf in de slachtofferrol?
|
25 feb 2016 13:23 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Als je me zou kennen weet je dat ik me zelf niet in de slachtofferrol zet hoor Ik dacht met wat zelfspot te beginnen en verder maakt het mij geen donder uit wat men zegt zolang het niet echt heel persoonlijk wordt, zeker niet van mensen die me niet kennen. Iedereen in zijn waarde laten vind ik wel fijn daarom dit afzeikhoekje over P's en niet over personen want ik zie echt zaken voorbij die niet op een forum thuishoren en hoop dan ook dat de moderators hierop ingrijpen. Een lolletje oké maar sommigen gaan wat mij betreft te ver. Dat hoort niet op een forum thuis maar Ik ben geen moderator en daarom is dit alleen maar een mening
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
25 feb 2016 13:52 |
|
|
horn
PF #57
|
ik denk dat we ook niet te voorzichtig moeten zijn. Ik kom hier al een tijdje en heb nooit het idee gehad dat het allemaal echt gemeend is. Er zijn ook al meerdere topics over geweest. Ik denk dat het het belangrijkste is dat je tevreden bent met wat je rijdt. Ieder maakt zijn eigen keuze op basis van voorkeur, budget en de mening van zijn partner (en nog vele andere beweegredenen). Geniet van je eigen auto en trek je niet zoveel aan wat anderen vinden. Als een of andere bureauridder achter zijn toetsenbord meldt dat een Boxster een kappersauto is, moet je je hier dan als Boxsterrijder door uit het veld laten slaan? Ik persoonlijk maak me om dat soort opmerkingen dus nul druk. Geeft een hoop rust. Het is maar een forum, geen tweede leven
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 feb 2016 14:21 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
25 feb 2016 14:37 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Ja, maar dat gezeik over groene interieurs moet nu echt eens afgelopen zijn. Als dat zo doorgaat ben ik weg.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
25 feb 2016 14:38 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Ik wacht het topic "personen bashen" wel even af ... Dit is me allemaal wat te inhoudelijk en genuanceerd. Ik las "persoon. " maar er stond "Porsche"
|
25 feb 2016 14:41 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Echt?
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
25 feb 2016 14:59 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Badum tish, het forum kan dicht! Deze kan nooit getopt worden. Echt klasse! Wat heb ik nu lekker gelacht.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
25 feb 2016 15:24 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Geen valse belofte's
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
25 feb 2016 15:32 |
|
|
912
|
Déze zullen we even onthouden..... voor de volgende mod ingreep....
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
25 feb 2016 18:55 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Het is idd maar een forum en het bashen van een Porsche hoort daarbij, maar niet als het op de persoon gespeeld wordt. En dat gebeurt toch wel regelmatig, lekker vanuit de luie stoel wrs en (redelijk) anoniem. Ik heb er dus bewust 'Porsche bashen' van gemaakt om daar dan maar de focus op te leggen en dat iedereen snapt dat er een topic Persoon bashen al aardig gevuld kan worden en dat we dat nu juist niet moeten willen....
We zijn allemaal mensen met passie voor Porsche, elkaar persoonlijk onderuit halen lijkt me niet nodig
|
25 feb 2016 19:01 |
|
|
erwin964c4
|
Sommige types vragen er helaas om ,en krijgen dit dan ook voor hun/haar kiezen Meer woorden maak ik er niet aan vuil Leven en laten leven ,of negeren werkt ook prima En uiteraard heeft porsche auto's gemaakt voor elk type mens
|
25 feb 2016 19:07 |
|
|
Marquez93
|
Sommige types Porsche bedoel je natuurlijk b
|
25 feb 2016 19:18 |
|
|
horn
PF #57
|
ik heb nog altijd de hoop dat een forum grotendeels zelfregulerend is. Iemand vragen 'op te tiefen' vind ik niet nodig en onnodig lomp. Theatraal roepen dat je 'nooit meer terugkomt' overigens ook. Tenzij je wegblijft. Maar de praktijk leert dat dat zelden zo is. Gelukkig maar. Gewoon even afstand nemen en genieten van 'je andere leven'. Mij verbaast het vaak dat het lijkt of mensen hier elkaar de lol van een Porsche niet gunnen. Iemand die jaren spaart voor een 944 en daarmee zijn droom waarmaakt, is terecht beretrots op zijn 25 jaar ouwe gebakkie. Moet niet over de zeik gaan als ik het een oud gebakkie noem, want dat bedoel ik 'vriendelijk'. Het harde bashen van elkaars auto vind ik persoonlijk not done, maar heb geen zin om daar elke keer op in te grijpen. We zijn volwassen mensen en in de regel wordt dat onderling wel opgelost. Verder is niets menselijks mij vreemd, kom ik hier vaker als bezoeker dan als moderator en ga ik ook wel eens - onbedoeld - over de schreef. Veeg ook wel eens mijn eigen bijdragen en biedt ook wel eens mijn excuses aan. Soms heb je een klote dag en werkt dat door in je reacties op een forum. Of langs de lijn van de de sportwedstrijd van je kind (hoewel ik dat prima onder controle heb), volgens de laatste SIRE campagne... Laten we elkaar, elkaars keuze en elkaars auto's respecteren. Beetje plagen prima, snoeihard op de man spelen is er imho over.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 feb 2016 20:37 |
|
|
geertsabine
|
.................
Laatst bijgewerkt door geertsabine op 25 feb 2016 20:57, in totaal 2 keer bewerkt.
|
25 feb 2016 20:50 |
|
|
Rescue911
|
Alleen een Porsche panamera is mooi en een dikke auto. Alle andere Porsche's zijn lelijk en worden gereden door homo's.
|
25 feb 2016 20:55 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
We zouden af en toe eens ons gemiddelde aantal berichten per dag moeten checken. Hoge bomen vangen veel wind.
Las vanochtend ook weer zo'n topic, waarin een niet nader te noemen forumlid het midden in de nacht presteert om onder anderen in één en hetzelfde topic 6-8 posts te plaatsen, achterelkaar, dus niet eens als reactie op een post van iemand anders. En als het dan nog zinnige zaken zijn die wat toevoegen ...
Af en toe onzin en Porsche bashen kan best amusant zijn, maar het mag wel een beetje in balans zijn.
|
25 feb 2016 21:00 |
|
|
DennisvdB
|
Iedere Porsche rijder is homo. Ik rij liever in mijn Kever. Of is dat hetzelfde?
|
25 feb 2016 21:08 |
|
|