Vandaag de sleutel in ontvangst genomen van het appartement wat wij voor onze zoon gekocht hebben in Eindhoven. Ook de parkeerplaats in de garage erbij gekocht en wat staat er schuin achter ons......een oude Porsche Carerra. Donkergroen met eronder...een lekbak met een best bakkie olie erin, Ga binnenkort de eigenaar wel een keer tegenkomen. Een hele aardige is ook de kinderstoel rechtsvoor, jong geleerd is, juist!
01 aug 2016 20:39
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Re: Carerra met lekbak
Ah een nieuwe Barnfind, foto's graag...
01 aug 2016 20:50
A-Line
LEEUWARDEN
Wat wil hij er voor hebben??
En dan bedoel ik natuurlijk niet de bak olie maar de auto
02 aug 2016 7:46
986afterfjr
Porsche Macan S
Bergambacht
Hier de foto van de barnfind [#69017 - Carerra met lekbak/album]
Bleek gisteren wel erg moe na een dag klussen...is niet donkergroen maar mooi zwart
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
02 aug 2016 23:21
Jaspa
993 C2 '97
Drechtsteden
Ideale plek, met die fietsen ernaast.
_________________________________________ beter snel, dan nooit
03 aug 2016 19:23
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Heb eens een SC gezien die een dergelijke olilekbak onder de motor had bevestigd. Hij kon er dus mee rijden!
_________________________________________ Trained byGP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
04 aug 2016 8:20
Neptukker
Twente
Gelukkig de lekbak wel op de goede plek en niet onder de neus.......
_________________________________________ Je krijgt later eerder spijt van de dingen die je NIET gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt
04 aug 2016 8:31
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Oef, Carerra's moeten wel ontzettend zeldzaam zijn. Ben ze zelf nog nooit tegengekomen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum