Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 17:53

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Welke 997...approved of niet? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Welke 997...approved of niet?
Lastige keuze, of niet. 997 mk2, of de Boxster 981S. Een 991 ligt helaas nog buiten mijn bereik.

Ik ga me in eerste instantie focussen op het vinden van een goede 997. Aan de ene kant staan er een paar interessante versies op de Porsche Deutschland site. http://locator.porsche.com/ipl-customer ... .ipl?cid=1

Maar ik vind de zilvergrijze Carrera 4S bij Autosport Brouns: http://www.autosportbrouns.nl/nl/occasi ... he-911-133 en de 2S bij Vossestein ook erg mooi.

Zoals reeds eerder aangegeven, wil ik echter sowieso op zeker gaan. Dus een akk ( als geen approved) maar dan nog zou ik graag min 1 jaar een goede degelijke garantie hebben. Heeft iemand hier ervaring met deze beide bedrijven?Daarnaast is de km stand van de 4S ong 127.000km, die van de 2S ong 87.000. Wat zijn jullie ervaringen met mn De hogere km stand van de 4S?

En dan staat deze ook al een aantal weken op Autoscout, iemand bekend met deze wagen?
http://m.autoscout24.nl/anbod/porsche-9 ... -290951671

Daarnaast heb ik nog een vraag: stel je koopt een Porsche maar niet bij de Porsche dealer. De auto is wel jonger dan 9 jaar met volledige onderhouds historie ( door Porsche) ...kun je dan na een akk bij Porsche zelf, alsnog via Porsche een approved garantie aanvragen OF is dit alleen mogelijk als je bij Porsche direct een approved occasion koopt?

Groetjes en sorry voor de vele vragen, maar ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen

Mvg Nick

05 aug 2016 23:47
Profiel
PorscheForum Rakker
997 GT3 RS mk2
Bericht Re: Welke 997...approved of niet?
Porsche Approved kun je overnemen als het een particuliere verkoop betreft. Bij aankoop bij een bedrijf (niet Porsche dealer dealer) moet de auto eerst minimaal 3 maand op eigen naam staan om vervolgens de approved garantie aan te kunnen vragen.

06 aug 2016 4:35
Profiel
PorscheForum Rakker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Zal ik de vraag over de kilometerstanden dan maar aftrappen? ;) Om een lang verhaal kort te maken.. met de blokken van de 997mk1 heb je een kans van 8% (lees ik hier links en rechts) dat je blok plof doet als je hem niet laat modificeren.. Dit schijnt vooral te gaan spelen vanaf een ton op de teller.. maar er rijden er ook meer dan genoeg rond die ongemodificeerd richting de 2 ton gaan.. Hoe het met de mk2 zit weet ik niet precies maar daar schijnt het beter mee te gaan.. Ikzelf hoop vurig dat ik bij de overige 92% hoor 8) :drive:

06 aug 2016 14:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Z-Holland
Nick, met de 997 op autoscout ben ik heel goed bekend hij staat bij mij in de garage.... :-D

Je bent natuurlijk altijd welkom om hem een keer te komen bekijken, als je vragen hebt stuur dan ff een PB

Gr,
Stefan

06 aug 2016 18:18
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]