_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
01 feb 2017 22:34
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Re: 2019 next generation 992 spy pics
Kan me niet voorstellen dat straks de achterremklauw aan de achterzijde van de remschijf gemonteerd zal zitten.... Mooi gevalletje copy paste van de voor- en achterwielen...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
02 feb 2017 9:45
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Hier kun je niets uit opmaken
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
03 feb 2017 21:09
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Ik vraag me we af of het een 911 is, voor mijn gevoel is het veels te compact. de wielbasis van de 911 is een stuk langer, of ze weten het beter te verbergen met de nieuwe model.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum