Het dak van mijn 964 cabrio kan alleen worden geopend met de sleutel op contact zonder dat de motor aan staat. Ben bang dat ik na een tijdje stil staan mijn accu leeg trek. Zou dak daarom graag willen openen met draaiende motor. Weet iemand of hiervoor een modificatie mogelijk is?
_________________________________________ ex Carrera 3.2 (2x) / ex 993 Targa / ex 964 C2 / ex 911 2.7S 1977
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
23 apr 2018 22:43
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
Re: Dak 964 cabrio openen met motor aan?
De 993 controle module plaatsen. Heb ik ook gedaan en dan gaat die met draaien motor open en dicht
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
24 apr 2018 19:31
Bruno911
Dank voor jullie reacties!
_________________________________________ ex Carrera 3.2 (2x) / ex 993 Targa / ex 964 C2 / ex 911 2.7S 1977
Nu gelukkig met mijn 964 C2 Cabrio
25 apr 2018 21:05
BMtouring
Onder Nijmegen, bij de Autobahn
openen/sluiten tijdens het rijden vind ik erg handig. maar de waarschuwing tegen torderen/rare belasting op het mechaniek moet je wel serieus nemen natuurlijk. De Boxster heeft maar een klein/kort dakje, dat scheelt. Maar schuin over drempels en gootjes tijdens het dak bewegen lijkt me niet aan te bevelen. Ook moet er wel een snelheidslimiet op, eigenlijk.
Gebruikers op dit forum: bladerunner, Google [Bot]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum