De wielkappen aan de voorkant zijn bij mij helemaal dicht gemaakt (aan de kant van de band dus).
De eerste die dat opviel zei meteen dat dat slecht was omdat de warmte/lucht dan niet weg kan; voorstel was om daar sleuven in te slijpen of ze geheel weg te halen en dan te vervangen door een metalen stukje om de voorbumper terug z'n stugheid te geven.
Vraag me nu af hoe dat bij originele 911/964 is en of iemand dit eerder heeft gezien?
25 aug 2005 21:10
horn
PF #57
weet niet precies wat je bedoelt, maar bij mij zijn de voor wielkasten ook gewoon dicht. lijkt me wellicht standaard...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
25 aug 2005 21:44
Rudike
996
Breda
Mmm, wist het niet veel duidelijker uit te leggen, maar het klinkt alsof we hetzelfde in ons hoofd hebben. Ik zal eens goed rondkijken hoe dat bij anderen zit.
25 aug 2005 21:48
ROSE
993 - 1994
Amersfoort
WELKE warmte?????
De motor misschien?
_________________________________________ Alweer een P-dag?
JA!
En het zit ook zo knus achterin..
25 aug 2005 21:57
Walter964
964 C2C->997 C2C->997.2 GT3
Empel
Fotootje misschien aub
grt
walter
_________________________________________ Een dag niet vol gas gegeven is een dag niet geleefd
25 aug 2005 23:58
Rudike
996
Breda
ROSE schreef:
WELKE warmte????? De motor misschien?
Uhhh, ziet ie niet voorin dan
26 aug 2005 8:05
Rudike
996
Breda
Okay, nu weet ik ook het hele verhaal. De oliekoeler zit aan de voorkant onder de rechter wielkap. Daar kan ik me voorstellen dat het belangrijk is dat ie z'n warmte kwijt kan toch?
29 aug 2005 12:05
yves
3.2 '86
belgië
als je de zogenaamde 'binnenspatborden' bedoelt : ofwel eruit, ofwel afblijven. Als je er sleuven inslijpt creëer je een geweldige roesthaard !!
grt,
Y.
_________________________________________ Ce qui compte dans une vie, c'est l'intensité d'une vie, pas la durée d'une vie .
29 aug 2005 18:20
Rudike
996
Breda
Hoi Yves,
Ze zijn er nu inderdaad uit. Bumper opnieuw vastgemaakt met ijzeren strippen, zit weer prima. Is het geheel nu niet wat gevoelig voor opspringende stenen of iets? Het ziet er zo onbeschermd uit...
29 aug 2005 18:23
yves
3.2 '86
belgië
zo kwam ie uit de fabriek!
raar maar waar...
goed uitspuiten bij iedere poetsbeurt voorkomt al veel ellende!
grt,
Y.
_________________________________________ Ce qui compte dans une vie, c'est l'intensité d'une vie, pas la durée d'une vie .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum