De zoektocht naar mijn ideale 964 (liefst kobalt) gaat door!
Nou die zoektocht duurt al ruim 2 jaar. Ik weet het, ik heb een bijna onmogelijke wensenlijst maar als liefhebber weet je daardoor soms te goed wat je wil, maar niet makkelijk zal kunnen krijgen. Kon ik hem nog maar zelf uitkiezen bij de dealer
Dit verhaal begon bij het voorstelrondje bij "even voorstellen" op dit forum. Ticcie schreef dat er eentje op marktplaats stond.
Klopt, daar ben ik naar gaan kijken. NL auto, zwart interieur, met boekjes en (bijna) volledige historie. Was een C4 en ik zoek eigenlijk een C2 en de KM stand was 250.000 en het liefst vind ik er eentje onder de 200. Prijs was 47500. Misschien achteraf gezien nog best een goede deal..... maarja..
later vond ik dit:
http://home.kpn.nl/pjavv/ kennelijk waren Paul en Elise, geen idee of ze bij het forum bekend zijn?
Heb daarvoor een Italiaanse C2 kobalt blauw gevonden met wit leder interieur, zonder historie en een onrealistische KM stand.... 42.000 was de uiteindelijke prijs, maar toch door het niet kloppende verhaal niet gedaan... misschien ook spijt van, maar ik wil liever niet voor veel verrassingen komen te staan aangezien de kosten hoog kunnen zijn.
MOD: Topics samengevoegd - voorstellen en zoektocht kan best in 1 topic samengaan Dus mijn zoektocht gaat door.....
Iemand tips om mijn droom realiteit te laten worden?