Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 1:36

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Kosten van Boxster bij 30.000 km per jaar 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Kosten van Boxster bij 30.000 km per jaar
Nu ik van mijn baas mijn BMW 320d (lease) binnenkort mag inleveren ben ik me aan het orienteren op aanschaf van een eigen auto i.p.v. een nieuwe lease bak te bestellen. Leuke (snelle) leaseauto's zijn me namelijk echt te duur.

Mijn eerste idee was het kopen van een BMW 5-serie (E39), liefst een 530i of 540i, van 4 jaar oud om zo'n 30.000 km per jaar mee te gaan rijden. Tot ik op het idee kwam om een Boxster te gaan kopen. Iets van 6-7 jaar oud, max EUR 30.000, mx km 100.000 om daar vervolgens zeer plezierige km's mee te gaan maken. Probleem is alleen dat ik geen behoorlijke inschatting van de kosten kan maken. Daarom graag hulp met de volgende vragen:

(1) heeft iemand een redelijke inschhating van de per km kosten van een Boxster bij 30k km per jaar?

(2) is het handiger (goedkoper) om de Boxster erbij te rijden naast een goedkopere leaseauto?

(3) is aanschaf van een goede Boxster mogelijk voor dit geld of is het beter om meer uit te geven voor een goede?

Ieder advies is welkom

02 okt 2005 16:43
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]