hallo!
ik ben een poging aan het doen om de geschiedenis te achterhalen van een porsche 356 speedster, omdat ik overweeg een dergelijk auto aan te schaffen. ik zit met meerdere vragen; onder andere over het ware uiterlijk van de auto omdat ik in boeken en op internet verschillende auto's zie. verder is het voor mij nog onduidelijk wat de historie is van de auto. is het een 356 cabriolet die aangepast is door de amerikaan Max Hoffman en toen door porsche in productie is genomen, en later weer door porsche vervangen is door de roadster? en welke techniek (motoren)werd er gebruikt voor deze speedster? ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen
groet john
08 sep 2005 16:42
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Zeer mooi, maar ook kostbaar
Een kennis heeft er een en doet waarschijnlijk mee met de mijnenrit in limburg op 25 september 2005.
Kom langs hij weet er veel van.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
08 sep 2005 16:57
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Misschien is dit wat voor je?
(mod by horn - heeeeeeele lange url beetje aangepast )
08 sep 2005 17:25
EvR
ex 911 Targa
Dordrecht
Re: speedster vraag
john smeets schreef:
ik ben een poging aan het doen om de geschiedenis te achterhalen van een porsche 356 speedster, ....... verder is het voor mij nog onduidelijk wat de historie is van de auto. ...........
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum