Auteur |
Bericht |
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
geografische spreiding van de forummers
t is maar een idee, en zelf kan ik het al helemaal niet online brengen:
Zou het niet tof zijn om ergens via een "nederland-belgie"-kaart te kunnen zien in welke streek iedere forummer zich bevindt.
Voorbeeld: een kaart met alle belgische en nederlandse provincies erop.
-als je klikt op die kaart zie je vb in de provincie antwerpen zitten er 10 forummers enz.
-als je via het profiel van een forummer op een link klikt zie je uit welke streek hij komt.
Want ik denk dat het dorp "wakken" in nederland niet direct een idee geeft waar dat in belgie ergens ligt...
Als belg weet ik in nederland sluis, den haag, rotterdam en amsterdam liggen, maar daar houdt de parate aardrijkskunde ivm nederland ongeveer op...
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
Laatst bijgewerkt door Beltar op 23 feb 2005 9:13, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 feb 2005 23:30 |
|
|
horn
PF #57
|
De vraag is of iedereen wil aangeven / aangeeft waar hij vandaan komt...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 feb 2005 23:54 |
|
|
Joyman
964 Carrera 2 CabrioLeeuwarden
|
Lijkt mij een goed idee, is lekker makkelijk om te kijken als er nog meer Porsche liefhebbers bij jou in de buurt wonen.
De Joyman.
|
23 feb 2005 1:50 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
ja mee eens
sommige hebben wel hun plaatsnaam erbij staan
maar waar het dan ligt
goed idee,maar wel vrijblijvend
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
23 feb 2005 7:24 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
ok ... mail me maar allemaal jullie gemeente (incl postcode aub) en nickname door naar dirk.r@skynet.be
Maak ik een kaart met jullie nickname's op de juiste plaats.
Heb k ook weer es wat te doen in mijn ziekte-vakantie/wet/verlof blablabla .....
Leuk idee wel
Dirk
|
23 feb 2005 7:54 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik heb altijd 't idee dat de meesten van ons in de lijn A'dam-midden Ned. en braboland zitten en maar enkelen in 't oost'n of het noorden ; ben wel benieuwd, ik doe mee! Het is onderweg Dirkie..
|
23 feb 2005 8:39 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
straks een voorlopig resultaat ...
ff wat fotosjoppe ...
Laat maar komen die woonplaatsen
Dirk
|
23 feb 2005 8:51 |
|
|
Beltar
|
Juist daaarom: geen gemeente, maar provincie en uiteraard vrijblijvend
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
23 feb 2005 9:14 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Zoiets ongeveer ....
Als t goed is komt er onderaan in je browser een vierkantje waarop je kan klikken om de kaart op volledig formaat te bekijken ...
Moet ze nog wel ff "finetunen" hé ... is maar voorlopig resultaat
Dirk
Laatst bijgewerkt door dirkie op 23 feb 2005 13:34, in totaal 1 keer bewerkt.
|
23 feb 2005 9:14 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Mooi initiatief.
Zeg Dirk, waar heb je deze antieke kaart opgeduikeld?
Anne 2.7
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
23 feb 2005 9:44 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Zet er mij ook maar bij : Gent
|
23 feb 2005 9:46 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
pb is onderweg
_________________________________________ Got coffee?
|
23 feb 2005 9:56 |
|
|
964Cee-4
964 Carrera 4 - is niet meer... snif
|
leuk idee om zo'n kaart te maken. Maarre is wel oude kaart he !
Volgens mij moet dat ietsje recenter kunnen......
|
23 feb 2005 9:58 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Dirkie,
De post is onderweg, en zoals ik geschreven heb, van mij mag de gemeente er best bij. Ik denk niet dat ik iemand zo zwaar tegen heb dat hij elk straatje van Aartselaar gaat uitzoeken waar ik juist woon.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
23 feb 2005 10:00 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Kaart wordt een paar keer per dag ge-update ... dus al je naam er nog niet onmiddellijk opstaat ... ff geduld hebbe dan aub ...
Is geen antieke kaart hoor ... zijn gewoon niet de normale wegen die erop staan ...
Maar denk niet dat dit zoveel uitmaakt ... toch ...
Maar was ff de enige die ik kon vinden die zo duidelijk was en vooral zo groot ... andere kaarten uitvergroten kwam niet tot het goede resultaat.
Als er iemand een "echte" wegenkaart in groot formaat kan vinden in BMP of goed JPG formaat ... let me now plse ... dus geen jpg die verkleind is om zo weinig mogelijk bytes te hebbe ... ben ik nix mee.
Dirk
|
23 feb 2005 10:14 |
|
|
Anonymous
|
Kan Zurich niet vinden op de kaart...
|
23 feb 2005 10:40 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
goed idee mijn gegevens zijn onderweg
|
23 feb 2005 10:43 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
|
23 feb 2005 10:54 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Hey Dirkie,
Ik sta er nog niet op
Shark
|
23 feb 2005 11:01 |
|
|
Anonymous
|
Schrijf mij maar op ergens onderaan met een pijl naar het zuiden.... Kans dat jullie me tegenkomen is niet zo groot. Ben een paar keer per jaar in NL en dan ben ik gewoon die rode Targa uit '87 met Zwitsers kenteken!
|
23 feb 2005 11:05 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Shark,
Kzet er niemand op zonder dat ze desbetreffende persoon dat zelf wil/aangeeft ...
Dus bij deze knal ik jou erbij ...
Maar ff geduld ... ben even met een echte kaart aan de slag ...
Zal idd beter "ogen" ...
ff lekker "knoeien" ...
Ga ze overigens helemaal "interactief" maken ...
Met klikbare namen dus ... en zo een verwijzing naar het persoonlijke fotoalbum vanhet forum ... goed idee of niet ????
Dirk
Laatst bijgewerkt door dirkie op 23 feb 2005 11:29, in totaal 1 keer bewerkt.
|
23 feb 2005 11:16 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
23 feb 2005 11:18 |
|
|
Beltar
|
écht tof dirkie, en zo snel al, daar kan een p niet aan tippen
|
23 feb 2005 11:32 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Waarom de vraag als je het toch al van plan was
Ik vind het goed, als je m'n naam even verplaatst naar boven de Maas dan kan Jeroen914 op mijn plekje
|
23 feb 2005 11:38 |
|
|
Stangman
|
Prima plan Dirk, zet mij maar 1km ten Oosten van Olaf neer.
|
23 feb 2005 12:03 |
|
|