Ik zit in de oriƫnterende fase om een 970 aan te schaffen, hervoor een 955 cayenne gehad, nu over naar een MB S500L W221, maar de panamera heeft toch altijd mijn aandacht getrokken. Nou lees ik verschillende verhalen over de V6 en V8 hiervan.. wie heeft hier de juiste informatie over en kan mij hierover goed adviseren? Ik lees veel over de cilinderwanden van de V8 maar ook kettingproblemen bij beide. Pech kan je natuurlijk altijd hebben maar ik ben erg benieuwd wat er nou waar is. Het liefst ga ik natuurlijk ook voor de V8 maar niet met de cilinderwand problemen die erbij komen:)
Ik hoor graag jullie ervaringen en kennis hierover! Overige weetjes en tips voor aankoop zijn natuurlijk ook welkom:)
Gr,
Daniel
02 jul 2024 1:42
porschenot
ex 993 ex 996
Re: Aankoopadvies Panamera (970) V8 / V6
Weet niet je budget maar staat een mooie hier op het forum viewtopic.php?f=10&t=58025 Kan je helaas niet helpen aan info over de cilinders Suc6 met je zoektocht
04 jul 2024 8:50
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Re: Aankoopadvies Panamera (970) V8 / V6
Ik vind de V6 in de 970 erg traag; ik zou altijd voor de V8 kiezen. Bij de 971 zijn de V6'en een stuk gretiger door de turbo's.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum