Boxter 986 2.5 Tiptronic - Sticker passagiers deur
Auteur
Bericht
ON8AJ
Boxter 986 2.5 Tiptronic - Sticker passagiers deur
Iemand aanwezig met een 986 2.5 tiptronic uit 1997 die me zou willen verder helpen met een foto van de sticker uit de passagiers deur. Na het herspuiten ben ik deze kwijt. De laatse cijfers van het vinnummer mogen natuurlijk onleesbaar gemaakt zijn, deze zijn uniek per voertuig, het is de overige info die ik graag had. groeten, Jan
Diegene die ik zag hadden een andere vorm rechthoekig met een kader in. rechts stonden dan de gevens en links een symbool van een lamp met het cijfer 1,0% naast. Ik zag deze soms met witte achtergrond, soms met zwarte achtergrond. Ik zie bij jou gewichten in LBS dus vermoed dat deze uit het buitenland gaat komen. Mijn is ingevoerd uit Duitsland en heeft geen E-nummer. Eigenlijk zou dit de best mogelijke foto zijn om te vinden een 2.5 tiptronic uit 1997 zonder vermelding van e-nummer.
groeten, Jan
03 jun 2025 9:24
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
Re: Boxter 986 2.5 Tiptronic
Marc_986 heeft een 1997 Boxster, even daar horen eventueel?
_________________________________________ MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS
03 jun 2025 22:08
ArchNL
Re: Boxter 986 2.5 Tiptronic - Sticker passagiers deur
Ik kan die van mij wel delen, 1997 maar is wel handgeschakeld. Weet niet of dat dan nog nut heeft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum