Dankjewel Eric en Sjonnie
Hey allen,

Oei, wat een koele reactie zeg... Do993tupperware

Thx. Eric en Sjonnie

Ik ben heus niet van zin om van mijn Porsche een "Johnnie"-auto te maken, daarvoor heb ik te véél respect voor de ontwerper van Porsche.
Hem verfraaien daarentegen en op een discrete en gesofisticeerde wijze onderscheiden van al de originele 996 standaarduitvoeringen, daar is toch niets op tegen, toch???

Zilveren koetswerk met zilverwitte lichtblokken maakt de wagen nog net dat ietsje specialer.
Kijk naar de tuners van merken als BMW en Mercedes, zij leveren toch ook kristallichten af op deze gloednieuwe modellen???

Trouwens, ik respecteer toch ook ieder zijn zin. ieder individu heeft tenslotte het recht om te kiezen wat hij als "individueel" mooi en esthetisch verantwoord acht voor zijn auto. Tenslotte straalt een auto steeds een groot stuk van je persoonlijkheid uit... Sorry, voor zij die hier anders over denken...
Een getunede 996 die zich onderscheidt van een standaard 996, blijft toch zijn Porsche-allure behouden, zolang je maar niet begint met verduisterde ruiten, dan gaan we inderdaad de Johnnie-toer op, maar die weg sla ik niet in hoor... er zijn extreme wegen, maar die paden sla ik niet in...
Ik zal nooit aan de klasse van Porsche raken..., integendeel, ik wil die topklasse van Porsche eerder verheerlijken!!!
But no hard feelings for the comment Do, inderdaad ieder zijn meug!
Sportieve en vriendelijke greetzzzzzzzzzz... van een verbijsterde Torquehorse.