Auteur |
Bericht |
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
997 Turbo nu al te koop!
|
22 dec 2005 11:59 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Go John Go
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 dec 2005 12:35 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
0-200 in 11,2 sec. ...ja, da's serieus vlot...betekent tevens dat ik 'm moet laten gaan...
|
22 dec 2005 12:46 |
|
|
John
Cayenne
|
ff niet Paul,
Moet nog ff doorsparen (heeeeeeeeeellllllllllll lang), maar ooit komt ie
|
22 dec 2005 12:50 |
|
|
Mauk
Vergane glorie: 993 2S VesuvioZwijndrecht
|
|
22 dec 2005 15:19 |
|
|
porsche964C4
geenHilversum
|
de gtr650 van gembella is al te koop, en niet de 997 turbo.
_________________________________________ Weet wat je zegt, maar zeg niet wat je weet
|
22 dec 2005 17:40 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Jawel hoor, je kunt 'm al bestellen.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
22 dec 2005 17:41 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Wat ik zo grappig vind aan dat artikel, is dat ze zo "vol lof" spreken over wel TWEE turbo's erop.... Erhmz... Dus.... He, wacht es... Vanaf de 993.... Justem!
|
22 dec 2005 19:02 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
de top is even hoog als die van jou jurgen
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
23 dec 2005 0:40 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Jurgen z'n top ligt niet zo hoog maar die van zijn RUF daarintegen
|
23 dec 2005 0:48 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Je kunt er vergif op innemen, dat deze bij 330 wat "safer" aanvoelt dan de mijne ; de hele stroomlijn is ongetwijfeld beter afgestemd op dergelijke hoge snelheden, vergeleken met het 993 model.
Trouwens , ondanks dat zo'n snelheid bij "mijn" model wel gemeten is , ben ik er van overtuigd, dat de Gemballa harder loopt hoor. Ach , beetje academische waarden wat mij betreft, alles boven de 300 trouwens...het trekken er naartoe , dat is toch de fun..
|
23 dec 2005 8:31 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Als ik me nog goed herinner is dat dezelfde tijd als van de Ferrari F40 destijds...(staat soms 11 dan weer 12s aangegeven afhankelijk van het tijdschrift..)...was de 959 z'n tijd van 0 tot 200 niet 13.3s?
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
23 dec 2005 10:44 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Zou best kunnen...de mijne doet 't in 11,8 , maar heeft ook weer wat pk's meer dan de 450 van de 959 , hoewel ik 't gat wel erg groot vind voor 40 pk meer trouwens...
|
23 dec 2005 11:47 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
40pk en 10 jaar toch?
|
23 dec 2005 12:04 |
|
|
porsche964C4
geenHilversum
|
Gemballa Extremo 1998 0-200 9,0 sec
Ruf RT12 0-200 9,7 sec
Carrera GT 0-200 9,9 sec
996 GT2 0-200 12,9 sec
964 Turbo S 0-200 14,3 sec
959 0-200 14,3 sec
GT3 RS 0-200 14,3 sec
GT3 0-200 15,8
_________________________________________ Weet wat je zegt, maar zeg niet wat je weet
|
23 dec 2005 12:26 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
dat zijn tijden
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
23 dec 2005 22:21 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Was me nog niet opgevallen
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
24 dec 2005 14:35 |
|
|
Johnnyboyporsche
911(964)-Carera4Raamsdonksveer
|
_________________________________________ Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.
|
24 dec 2005 16:59 |
|
|