Auteur |
Bericht |
bartol1988
ZoekendeOldenzaal
|
Vanacht porsche carrera gt afgeschreven
Ik las net in de zondagskrant (van de twentsche courant tubantia), dat er vanacht een porsche carrera gt is plat gereden in ootmarsum bij restaurant de wiemsel. Iemand had de auto uitgeleend aan iemand anders voor proefritje. Zal nog wel even proberen het artikel over te tikken, maar moet nu gaan sporten (mountainbiken).
|
15 jan 2006 11:12 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Hopelijk niemand van hier. Zijn er gewonden, of blijft het beperkt tot blikschade?
|
15 jan 2006 11:15 |
|
|
bartol1988
ZoekendeOldenzaal
|
Het gaat om een vrouw, auto in 2 delen (achterkant lag 10 tallen meters verder). Naar mijn idee geen gewonde. En het gaat om een zwitserse auto.
|
15 jan 2006 11:20 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Dat was een kort mountainbike ritje.
|
15 jan 2006 11:31 |
|
|
erik_911sc
ex 911 SC '77 & ex 911 3.2 '86
|
zijn er al meer Tukkers wakker, die ons kunnen voorzien van nieuws??
|
15 jan 2006 11:33 |
|
|
ECT
|
Jezus,
Wie leent er nu een peperdure auto uit .... en dan ook nog aan een vrouw
|
15 jan 2006 11:41 |
|
|
F@RGO
|
Enkele jaren geleden in mijn regio, kocht er een zakenman een splinternieuwe
ferrari testarossa, (laatse model geweest)
80 KM om de teller, in de morgen afgehaald bij de dealer,
s'avonds in de prak, totaal vernield,
man en vriendin samen in het hospitaal, licht gewond.
Pittig detail, vrouwlief wist niet dat man een leuke vriendin had die mocht sturen.
Lichte bocht brugje naast ipv over.
|
15 jan 2006 11:53 |
|
|
F@RGO
|
Tiens, een zwitserse auto, ik dacht dat porsche een Duitste wagen was
|
15 jan 2006 11:55 |
|
|
Renegenelf
|
Bij deze......
|
15 jan 2006 12:00 |
|
|
ECT
|
Dat is een flinke klapper. De meesten kunnen een klapper met een boom niet meer navertellen. Hopelijk komt ze er weer gauw bovenop.
|
15 jan 2006 12:14 |
|
|
petr-996-C2
996 C2 Coupe
|
Wat erg zeg. Zo mooie auto. Ik hoop dat ze beide niets aan overhouden.
|
15 jan 2006 12:17 |
|
|
Martin K.
Boxster 3.4 STwente
|
Carrera GT
_________________________________________ Groeten uit Twente
|
15 jan 2006 12:32 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Een Zuid-Afrikaan op bezoek in Ootmarsum, met een Zwitserse Carrera GT ? Vreemd verhaal.
Lijkt me een hoog risico actie voor beide partijen. Een "proefrit" in een onbekende, supersnelle auto, op een donker tweebaans B-weggetje met bomen langszij.. Maar dat is achteraf.
Hoe dan ook, laten we hopen dat de zwaargewonde vrouw er goed doorheen komt. Mocht een bekende dit lezen: veel sterkte!
|
15 jan 2006 12:57 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Misschien zijn alle mensen niet zo egoïstisch, en hebben ze er geen problemen om andere mee te laten genieten van hun rijkdom. Ik kan memoeilijk voorstellen, dat het de eerste maal is dat ze elkander ontmoeten, en dan nog
Ik vind dat veel mensen op het gebied van hun wagen, enorm bezitterig zijn, je moet niet iedereen metr je wagen laten rijden, maar niemand vind ik .
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
15 jan 2006 13:03 |
|
|
John
Cayenne
|
Onderschrijf ik helemaal.
|
15 jan 2006 13:20 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
manman wat een klapper, welke snelheid zou hier gereden zijn .
ja en over het uitlenen van je auto, ik denk dat het afhangt van je eigen situatie, misschien dat deze zwitser nog en hal vol heeft met exclusieve auto's en nu gewoon weer opzoek gaat naar een ander.
de mensen die het erover hebben bekijken het meer van: als ik ooit (waarschijnlijk niet) een CGT kan kopen leen ik die niet uit, ook begrijpelijk.( je ziet wat er van komt)
afgezien van het financieele plaatje ben ik het wel eens dat je zo'n auto bijna niet mee kan geven aan iemand , ik las een verhaal van een engels man die zijn CGT afhaalde bij de fabriek die eerst in een rij simulator en een complete uitleg kreeg voordat hij mocht rijden.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
15 jan 2006 13:21 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
wsch alcohol in het spel als ik het zo lees...
|
15 jan 2006 13:23 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Dat is een flinke klapper zeg. Toch een klein wonder dat ze er levend uit zijn gekomen (of zijn Porsches toch echt erg veilige auto's?).
Ik wens de slachtoffers veel sterkte, maar ik vind het vreemd om zo je auto mee te geven. Tenzij het HELE goede kennissen zijn die weten hoe je met zo'n auto moet omgaan. Maar dan nog...koude banden etc
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
15 jan 2006 13:24 |
|
|
ppp 356
|
Nu wil ik niet lastig doen, maar heb ik iets gemist? Ik lees nergens iets van alcohol, er zijn genoeg mensen die niet drinken en rijden. Er zijn echter weinig mensen, die de capaciteit hebben om een wagen als de CGT die ik nog steeds lelijk vind onder controle kunnen houden. Misschien moeten we het hier wel zoeken, ipv bij de alcolhol
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
15 jan 2006 13:43 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Hulde Paul !!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
15 jan 2006 13:46 |
|
|
Maxfli
ex-993 C2Cabrio (1997)
ex-993 C4 (1995)Regio Amersfoort
|
Ik heb af en toe al moeite genoeg om mijn auto onder controle te houden, en kan mij geheel voorstellen dat een onervaren persoon de CGT (die ik wel mooi vind ) zo kwijt is. Daar heb je geen alchohol voor nodig.
|
15 jan 2006 13:50 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
midden in de nacht in een horecagelegenheid je >200K euro auto uitlenen aan andere hotelgasten... lijkt mij dat er wel eens wat gedronken kan zijn. hoeft natuurlijk niet. de statisitieken bij dit soort ongelukken wijzen echter een andere kant op. zou je als belg toch moeten weten.
|
15 jan 2006 14:00 |
|
|
ECT
|
Er is dit weekend in de buurt van Ootmarsum een bijeenkomst voor liefhebbers van schaalmodellen Porsche, Ferrari en F1's. - in zaal Morshuis aan de Ootmarsumseweg in Albergen. Zal wel iets mee te maken hebben.
Er zal wel drank in het spel zijn, hoeft niet de bestuurster te zijn, wellicht bij de eigenaar. Onder invloed van alcohol, midden in de nacht en decorumverlies, doe je wel dingen waar je later veel spijt van krijgt.
Ik wens ze alledrie veel sterkte!
|
15 jan 2006 14:25 |
|
|
ppp 356
|
|
15 jan 2006 14:29 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Onderschrijf ik helemaal.
Roddel en achterklap, bah, wij moeten ons schamen op dit forum
Laten wij ons beter baseren op feitelijke juistheden dan allerlei hersenspinsels te posten.
Misschien is er wel alcohol in het spel geweest, maar het is niet aan ons om hier insinuaties over te doen.
Verder is het natuurlijk absoluut zonde van de CGT en laten wij hopen dat de berijders er zonder blijvend letsel vanaf komen.
En voor de eigenaar: sterkte met het verlies.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
15 jan 2006 14:41 |
|
|