Auteur |
Bericht |
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
997 gt3 specs en pics uitgelekt...
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
22 feb 2006 12:33 |
|
|
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
NICE Ik ga gelijk plek maken in de garage!
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
22 feb 2006 12:39 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
M.i. vele malen begeerlijker dan een 997 turbo...
|
22 feb 2006 12:42 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Sterk dat een officiële dealer zich nu gaat bezig houden met spy foto's en dergelijke...!
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
22 feb 2006 12:43 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Maar desondanks leuk om te zien
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
22 feb 2006 12:45 |
|
|
s_vandamme
1973 911s TargaRotterdam
|
indrukwekkende specs
3.6 motor , die 415 pk produceert
das een volumetrische efficency van 115 PK per liter !!
de oude was dan ook al geen kattepis met 105 per liter, maar 't is toch een ferme sprong, als je weet hoe moeilijk het is om boven de 100 te komen zonder turbo
_________________________________________ Stijn Vandamme
'73 911 2.4 S Targa 9113310111
'85 944
|
22 feb 2006 13:14 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ik denk dat het onderdeel is van de (zorgvuldig geplande) campagne. Oftewel, dit wordt geregisseurd door Porsche AG / Pon. Kan me niet voorstellen dat een off. dealer dit op eigen houtje gaat doen.
|
22 feb 2006 14:05 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
iemand een idee waarom de 3.6l wordt gekozen en niet de 3.8? 3.6l van constructie sterker door dikkere cil-wanden???
Zeer mooie wagen deze nieuwe GT3...de 996 GT3 is ook m'n favoriete 996...hmm, ooit:-)
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
22 feb 2006 14:24 |
|
|
s_vandamme
1973 911s TargaRotterdam
|
mogelijk te maken met fia regulaties, ivm welke klasse je mag rijden met welke cyllinder inhoud...
_________________________________________ Stijn Vandamme
'73 911 2.4 S Targa 9113310111
'85 944
|
22 feb 2006 14:48 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik denk dat ze anders bij Porsche aardig weten wat voor inhoud de motor heeft... en 415 pk bij 3.6 is niet zo extreem: Honda schopt al 120 pk per liter uit een 4-cilinder in de S2000.
|
22 feb 2006 14:54 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
waar dan?
_________________________________________ Got coffee?
|
22 feb 2006 15:02 |
|
|
porsche964C4
geenHilversum
|
al deze informatie staat al 2 weken op autoweek.nl!!!
heb de zelfde foto's en specificaties al op 11 februari geplaatst!
Toyota corolla heeft ook 107 pk per liter (1.8 192PK).
Het is niet zo heel moeilijk om 100 PK per liter uit een blok te krijgen, het is juist de kunst om een betrouwbare auto (zonder al te veel onderhoud) te maken met 100 pk per liter.
Zoals porsche keer op keer bewijst!! Klasse
_________________________________________ Weet wat je zegt, maar zeg niet wat je weet
|
22 feb 2006 15:16 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
|
22 feb 2006 15:17 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
die quote van Jort (had jou scherper verwacht )
_________________________________________ Got coffee?
|
22 feb 2006 15:18 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik zag heel scherp mijn nick en normaliter quote men juist diegene waarop men reageert...
Maar goed, 't is nu duidelijk.
|
22 feb 2006 15:23 |
|
|
Jort
Groningen
|
Voor Porsche begrpippen behoorlijk extreem. Honda is een geval apart.
|
22 feb 2006 15:30 |
|
|
s_vandamme
1973 911s TargaRotterdam
|
yep , een 3.6 boxer kun je niet vergelijken met een kleine naaimachine
je kan een 4 in lijn maken van 500 cc die toeren maakt tot en met
maar met een 3600 CC is dat niet zo evident
_________________________________________ Stijn Vandamme
'73 911 2.4 S Targa 9113310111
'85 944
|
22 feb 2006 15:37 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Deze nieuwe GT3 ziet er heel erg goed uit! Laat maar komen (helaas niet voor mij, maar toch )
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
22 feb 2006 15:41 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ze zaten al op 106 pk/liter. In 1989 begon de 3.6 bij 70 pk/liter. Zo vreemd vind ik de stijging dus niet.
En Honda loopt misschien voorop in specifieke vermogens, maar over 10 jaar is het niet meer bijzonder. E.e.a. heeft onder meer te maken met de steeds meer toeren draaiende motoren...
Ferrari zit overigens ook al op 114 pk/liter (F430). De 360 CS zat al op 118 pk/l en de gewone 360 op 111 pk/l. De F430CS zal dus misschien wel over de 120 pk/l gaan...
|
22 feb 2006 15:42 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Zie hierboven boven wat andere voorbeelden.
|
22 feb 2006 15:43 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ferrari heeft wat betreft specifieke vermogens altijd een grote voorsprong gehad (bijna 109 pk/liter in '94) en een sprongetje van 106pk/liter naar 115 is aanzienlijk te noemen.
|
22 feb 2006 15:47 |
|
|
s_vandamme
1973 911s TargaRotterdam
|
een 360CS is een V8 van 3.6 liter
dat zijn cyllinders van 450 CC
de 3.6 op een flat 6 heeft zuigers van 600 CC
veel zwaarder
bovendien...een Ferrari of een Porsche
met welke auto denk jij dat er het meeste kilometers te malen valt?
en de welke zal zijn kilometers betaalbaar doen qua onderhoud??
de oude Gt3 moest overigens niet echt onderdoen voor de 360CS... en de nieuwe zit nu ongeveer op hetzelfde niveau qua power.. dus zou je denken dat ie sneller is...
_________________________________________ Stijn Vandamme
'73 911 2.4 S Targa 9113310111
'85 944
|
22 feb 2006 15:56 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Gewoon afwachten, tzt weten we zeker of het een 3.6 of een 3.8 is.
|
22 feb 2006 15:58 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Dat zal de Porsche zonder twijfel zijn, maar de problemen bij Ferrari zitten niet zo zeer in het motorische gedeelte als wel alles er omheen...
|
22 feb 2006 15:59 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
juist, en je vat hem nog steeds niet
_________________________________________ Got coffee?
|
22 feb 2006 16:52 |
|
|