Auteur |
Bericht |
thijzer
1978-er 928Hulsberg (L)
|
 Gisteravond: Cauberg, sneeuw... was de enige die boven kwam!
Gisteravond had het asociaal gesneeuwd. Moest mijn vriendin in Berg&Terblijt ophalen (schoonbroer is prins Peter d'n iësjte) om 01.00 uur en dacht dat via de Cauberg toch makkelijk moest kunnen, zeker met al dat strooien.
Maar de strooiers waren in het cafe want nergens kon je normaal rijden. Halverwege kwam me een taxi in de achteruit tegemoet en nog iets verder werd met vereende krachten een Toyota voortgeduwd.
Met af en toe wat drift kwam deze jongen als eerste over de maagdelijke sneeuw. Nu weet ik hoe het voelt om op de Cauberg te finishen... alleen zag ik even niet waar de streep liep...
Dit was zo'n dag dat winterbanden wel helpen, maar ach, dit weer komt gelukkig zelden voor.
_________________________________________ Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
|
01 maart 2006 12:02 |
|
 |
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Dan ben je wel erg kort bij me in de buurt geweest, kwam vroeger veel op nummer 11 in dezelfde straat waar je vriendin woont. Is op steenworp van mijn huis.
|
01 maart 2006 18:19 |
|
 |
thijzer
1978-er 928Hulsberg (L)
|
Nou, da's dan toevallig! Ik zie alleen nooit een P als ik er ben (behalve die van mij dan)...
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
|
01 maart 2006 23:06 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
 de cauberg is toch niet niks,
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
02 maart 2006 1:31 |
|
 |
Boxy&Boraman
|
tja, moet je voortaan een andere weg nemen (geulhemmerweg), en als je dan geluk hebt zie je er daar eentje staan (staat wel vaak binnen in de garage)

|
02 maart 2006 12:11 |
|
 |
thijzer
1978-er 928Hulsberg (L)
|
Hm, dan ga ik eens opletten. Ik kom er geregeld tot vaak dus het moet een keer op gaan vallen.
Misschien maar eens van dichtbij komen bekijken. Wat hebbu voor een?
|
02 maart 2006 13:16 |
|
 |
Boxy&Boraman
|
Boxster S uit 2001 Zwart, met vanaf vandaag een hardtop...... 
|
02 maart 2006 16:21 |
|
 |
thijzer
1978-er 928Hulsberg (L)
|
Ik reed net langs, maar zag niets staan... Had al in je Album gezien wat je voor model had en herkende het huis.
|
02 maart 2006 16:54 |
|
 |
rmaas
porsche 996 targavalkenburg a/d geul
|
Leuk verhaal ,
Toevallig heb ik dit deze week ook een keer gehad, met flink wat sneeuw naar boven ( cauberg ) no problem .
Goed om te horen dat er meer Porsche,s rond rijden , ik zelf bezit een donkerblauw 996 Targa ( 2002 ) 325 pk , en zij is vorige week verder omgebouwd naar het 40 jarig jubileum model ( Turbo bumper/side skirts en wat alu accenten van binnen )
Maar die jullie noemde ken ik nog niet , wel die 996/4 van de copacabana ( automatenhal bij mij om de hoek ) en de 996 cabrio van cabo-cabo ( in de grote straat ), ik geloof de Boxster 2001 zie ik wel vaker rondrijden , mooie auto trouwens , alleen de 924 heb ik nog niet gezien , en dhr Genen van de Kabelbaan in z,n zwarte Porsche .
Porsche afdeling Valkenburg , wellicht ???
Rene Maas Hotel Botterweck Valkenburg a/d Geul
|
06 maart 2006 21:51 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
valkenburg, altijd leuk
verleden week nog geweest en gelukkig niets van het carnaval gemerkt 
_________________________________________ Got coffee?
|
06 maart 2006 22:02 |
|
 |
rmaas
porsche 996 targavalkenburg a/d geul
|
Marco , leuk , volgende keer als je in Valkenburg bent kom maar even een drankje halen , met je Porsche natuurlijk , en je kan ook bij me logeren , ik heb ook een hotel met !! afgesloten parkeergarage
|
06 maart 2006 22:47 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
sluikreclame, volgende keer kom ik zeker even langs
_________________________________________ Got coffee?
|
06 maart 2006 22:54 |
|
|