Tringggg. Mijn vrouw aan de telefoon; Dat @#$%^&* ding start weer niet, ik ga nooit meer met de P weg. Oké, bel de ANWB maar.
2 minuten later:
Tringggg. Weer mijn vrouw aan de telefoon; Hij doet het weer!
Ik: je alarm zeker he?
Zij: Ja! Eerst de boodschappen op m'n gemak erin gezet en toen gestart.
Dan staat 'ie inmiddels weer op z'n startonderbreker.
Vanavond is ze weer met de P weggeweest.
René
02 maart 2006 21:43
ruud964
Hoeksche Waard
Re: Hij start niet...........
René2 schreef:
Tringggg. Mijn vrouw aan de telefoon; Dat @#$%^&* ding start weer niet, ik ga nooit meer met de P weg. René
Suuuper toch, ben jij nog maar de enige die erin rijdt
(ik laat er niemand anders in rijden)
02 maart 2006 21:59
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Mooie!
03 maart 2006 0:55
rob964.c4
964.c4
assendelft
mijn vriendin rijdt er niet in zou best mogen maar niet om de boodschappen te doen.
robert
_________________________________________ remmen is angst
03 maart 2006 1:18
Maxfli
ex-993 C2Cabrio (1997)
ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
In die twee minuten tussen beide telefoontjes zal je zelf denk ik ook wel even onprettig zijn geweest?
Ik moet er niet aan denken dat mijn meissie belt als ze ergens staat met zo een mededeling....zij komt wel thuis maar...
03 maart 2006 9:58
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Re: Hij start niet...........
René2 schreef:
Tringggg. Mijn vrouw aan de telefoon; Dat @#$%^&* ding start weer niet, ik ga nooit meer met de P weg. Oké, bel de ANWB maar. 2 minuten later: Tringggg. Weer mijn vrouw aan de telefoon; Hij doet het weer! Ik: je alarm zeker he? Zij: Ja! Eerst de boodschappen op m'n gemak erin gezet en toen gestart. Dan staat 'ie inmiddels weer op z'n startonderbreker. Vanavond is ze weer met de P weggeweest.
René
Herkenbaar.
03 maart 2006 16:01
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
Ik moet zeggen dat ik ook doodziek word van die startonderbreker
Wel mooi verhaal.
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
_________________________________________ Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum