Sinds deze week een 996 C2 Tip. Wat zijn jullie bevindingen jegens deze bedrijven...ze zijn zeer kort bij mij en ik zoek nog een garage voor onderhoudsbeurten ed. Bij P&P heb ik trouwens al zilverringen laten bestellen voor de wijzerplaten. Hijzelf doet oude Porsches zei hij, maar hij heeft iemand in dienst die van Porsche Eindhoven komt en wel ervaring heeft met de nieuwere Porsches. Welke geniet jou voorkeur?
14 apr 2006 22:13
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
Peter van Dillen.
wanneer ik weer een Porsche koop, weer bij P&P in onderhoud.
Vakman,eerlijk en ook nog een goeie kerel.
P&P dus.
14 apr 2006 22:17
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
P&P.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
14 apr 2006 23:16
Jurgen
Westervoort
Peter
15 apr 2006 13:47
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
Duidelijk lijkt mij.
15 apr 2006 15:48
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
P&P, zeer goed adres.
15 apr 2006 18:55
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
RS-R schreef:
Duidelijk lijkt mij.
Volgens mij wordt hier wel iets positiefs over P&P gezegd, maar niets negatiefs over De Bock.
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
16 apr 2006 13:04
Henk
PF # 136
Ik heb niet met beide bedrijven ervaring en mag dus eigenlijk niet oordelen....
De keren dat ik met Jos de Bock te maken heb gehad, zijn zeer positief te noemen! Alle afspraken keurig nagekomen! Het lijkt mij ook iemand met zeer ruime Porsche ervaring en na al die jaren nog steeds veel liefde voor het vak.
Nogmaals, dit wil niet zeggen dat daardoor het andere bedrijf minder is maar daar heb ik simpelweg geen ervaring opgedaan.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Pojanssen26, W3C [Validator]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum