He grappig RSR, die heb ik inderdaad ook zien staan! (Privium parking). Kom er vanavond ook weer vandaan, leuke garage, stikte weer van de Porsches, 997, 996, KJN en 986.... Ik gewoon met de A4...
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
27 apr 2006 23:56
horn
PF #57
Jeroen C3.0 schreef:
(Privium parking). Kom er vanavond ook weer vandaan,
Parkeer zelf altijd op P1, tulp. Zie die privium porsches dus nooit. Hoef echter ook niet zover te lopen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
28 apr 2006 0:19
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
horn schreef:
Parkeer zelf altijd op P1, tulp.
Morgenavond rond een uur of 8 misschien ook, toevallig?
Alhoewel, kan er wel een koffer of alleen een laptop in die mini?
Patrick -die-luier-is-en-altijd-rechtdoor-bij-boerin-uitkomt.
28 apr 2006 0:39
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
horn schreef:
Jeroen C3.0 schreef:
(Privium parking). Kom er vanavond ook weer vandaan,
Parkeer zelf altijd op P1, tulp. Zie die privium porsches dus nooit. Hoef echter ook niet zover te lopen...
Privium of Valet parking, allebei prima parkeerplekken. Echter nooit met de Porsche tot op heden............ vrijdag staat er weer een zwarte Civic...... Ik ben nog veel te zuinig waarschijnlijk.
28 apr 2006 7:14
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
marknineoneone schreef:
Is van de Heer Stiefbeen
Inmiddels wel overgegaan naar zoon.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum