Auteur |
Bericht |
RKV
964 cabrioletHeiloo
|
VORIGE EIGENAAR
Ik zou wel eens willen weten hoeveel eigenaren mijn auto in bezit hebben gehad. weet iemand hoe je daar achter kunt komen?
_________________________________________ Een echte Porsche is luchtgekoeld, water is where fish verrek in!
|
31 jul 2006 22:14 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
31 jul 2006 22:15 |
|
|
horn
PF #57
|
vorige eigenaar bellen of die nog weet van wie hij hem gekocht heeft... enzovoort.
Je eigen POH - Porsche Owners Hunt... Cool man!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 jul 2006 22:18 |
|
|
RKV
964 cabrioletHeiloo
|
boekje staan alleen 2 duitse eigenaren in en daar zijn wel netjes alle stempels ingezet maar de rekeningen zaten er niet bij.
hij heeft een keer een beurt gehad bij car care in soest en die wilde geen gegevens verstrekken (ook geen kopie van de rekening sturen)
bij pon in leusden zijn 2 beurten uitgevoerd en daar hadden ze het archief na een digitaliseringsronde (mooi scrabblewoord) niet meer binnen bereik, lees onmogelijk terug te vinden.
rdw?
_________________________________________ Een echte Porsche is luchtgekoeld, water is where fish verrek in!
|
31 jul 2006 22:22 |
|
|
horn
PF #57
|
rijksdienst voor het wegverkeer? www.rdw.nl
je kan ook die duitse eigenaars gaan bellen om te vragen of ze nog weten aan wie ze hem verkocht hebben...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 jul 2006 22:23 |
|
|
RKV
964 cabrioletHeiloo
|
ik weet wel wat rdw betekent maar die verstrekken toch niet echt info of mis ik iets
|
31 jul 2006 22:26 |
|
|
horn
PF #57
|
|
31 jul 2006 22:30 |
|
|
RKV
964 cabrioletHeiloo
|
vorige eigenaar is niet bekend bij mij. heb de auto bij een garage gekocht en die wil ivm privacy ook geen mededeling doen
|
31 jul 2006 22:46 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Niet verder vertellen,maar ELKE politieagent in nederland kan bij deze gegevens.
Ze hebben wel een beroepsgeheim,dus mogen het niet openbaarmaken........
En "helaas" hebben de meeste forumleden geen flikken in de hechte vriendengroep zitten,dus.......suc6
Probeer Pon eens te bellen.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
01 aug 2006 13:56 |
|
|
2.2E_69
911 2.2E targaGoirle, NB
|
Wij hebben thuis een ex-politie porsche staan van een ex-politie man, en die weet dus nu ook de geschiedenis van z'n auto
|
01 aug 2006 14:04 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Maar daarmee weet jij 'm nog niet.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
01 aug 2006 14:07 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Vraag me af hoe de aan de auto is gekomen of is ie daarom ex-politieman
Alle Porsches werden altijd gestript via de domeinen verkocht en je was een mazzelaar als je er een te pakken kon krijgen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
01 aug 2006 23:05 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Incl doorgeknipte kabelboom
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
02 aug 2006 10:10 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Hoe kom je daar nou bij
Er zijn en rijden er nog genoeg, paar huizen verderop staat er een voor de deur
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
02 aug 2006 20:47 |
|
|
horn
PF #57
|
gestript.... gewoon de politieshit eraf gehaald. dus het gat waar het zwaailicht op een stokkie zat moest even dichtgemaakt worden
maar volgens mij gingen ze allemaal via de domeinen de markt op. goed onderhouden motoren die heel veel kilometers gereden hadden, maar ook de nodige malen compleet gereviseerd zijn.
Jaco had er eentje volgens mij voor hij de turbo kocht.
|
02 aug 2006 21:46 |
|
|