Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 19:27

Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
PCH - NPC 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht PCH - NPC
Wat is jullie mening over de Porsche Club Holland of de Nederlandse Porsche Club. Is een lidmaatschap van een van beide of van beide clubs aan te raden of niet. Ik ben niet zo'n verenigingsmens maar wie weet???

15 aug 2006 19:12
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
:idea: Gebruik even de zoekfunctie, met o.a. dit als resultaat. ;)

15 aug 2006 19:18
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Slotje erop?

15 aug 2006 19:26
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Double G schreef:
Slotje erop?

Mss wachten op wat PCH input :?: :roll: :wink:

15 aug 2006 19:39
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Olaf schreef:
Double G schreef:
Slotje erop?

Mss wachten op wat PCH input :?: :roll: :wink:

Goed plan.

Kom anders as donderdagavond op het circuit van Zandvoort kijken, is een NPC evenement bezig, kijken kan en is leuk, van af 18.30 in de pitstraat.

15 aug 2006 19:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster.996 cabrio
Lelystad
Bericht Re: PCH - NPC
JM schreef:
Wat is jullie mening over de Porsche Club Holland of de Nederlandse Porsche Club. Is een lidmaatschap van een van beide of van beide clubs aan te raden of niet. Ik ben niet zo'n verenigingsmens maar wie weet???

Naar mijn mening is de NPC voor mensen die voor een Porsche moeten sparen :lol:, hier zitten mijn inziens dan ook de echte liefhebbers.

15 aug 2006 20:16
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Peter, Boxster schreef:
Naar mijn mening is de NPC voor mensen die voor een Porsche moeten sparen :lol:, ...

Nee hoor, geldt niet voor alle leden van die club :!: :D :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :mrgreen:

15 aug 2006 20:34
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Paul van Engelen schreef:
Nee hoor, geldt niet voor alle leden van die club :!: :D :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :mrgreen:

Sprak Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen: :wink:

15 aug 2006 21:48
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
NPC heeft zo'n zuinige penningmeester, maar elk nadeel heb zijn voordeel.... :lol: :wink:

15 aug 2006 21:57
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Nicolò schreef:
NPC heeft zo'n zuinige penningmeester, maar elk nadeel heb zijn voordeel.... :lol: :wink:

Misschien rijdt hij daarom een 996 4S en een Cayenne :twisted: :twisted: :twisted: :D :wink:

15 aug 2006 22:11
Profiel Twitter 
Moderator
PF #57
Bericht 
wellicht wordt het eens interessant om dat reeds-lang-overleden-en-slechts-kunstmatig-in-leven-gehouden NPC Bulletin Board te grave te dragen en het jaarlijkse internet budget van de NPC hier Afbeelding te storten.

Het wordt hier wel steeds meer een soort Albert-Heijn-prik-je-kartonnetje-op-het-bord-als-je-wat-wilt-verkopen plekkie voor de NPC.

Maar ja, ieder zijn meuk. :?

15 aug 2006 23:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Verzet is zinloos :!: :twisted:

15 aug 2006 23:10
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ruud964 schreef:
Verzet is zinloos :!: :twisted:

Dat valt wel mee. Wie de bezem past, trekke hem aan. :cheesy:

15 aug 2006 23:12
Profiel
Westervoort
Bericht 
horn schreef:
wellicht wordt het eens interessant om dat reeds-lang-overleden-en-slechts-kunstmatig-in-leven-gehouden NPC Bulletin Board te grave te dragen en het jaarlijkse internet budget van de NPC hier Afbeelding te storten.

Het wordt hier wel steeds meer een soort Albert-Heijn-prik-je-kartonnetje-op-het-bord-als-je-wat-wilt-verkopen plekkie voor de NPC.

Maar ja, ieder zijn meuk. :?

Jij zegt 't hardop...ik dacht het ook al "even"... 8)

D'r is geen sprake meer van "forummers" die óók bij NPC-evenementen gaan kijken of meedoen, maar het forum is de vervanger geworden van het BB van de NPC.
Ik heb niets tegen de NPC, dat staat hier duidelijk los van, maar ik vraag me wel af, waarom veel dingen naar eigen leden toe, niet op hun eigen bord besproken worden...

Dit ligt ongetwijfeld gevoelig, en ik betwijfel of jij Harald, en ik, ons wel op dit hellende vlak moeten begeven...ik zie nl ook voor "hun" geen alternatief, omdat iedereen eenvoudigweg híer zit...wat je ook op zijn beurt weer als een compliment kunt beschouwen...

15 aug 2006 23:32
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Jurgen schreef:
Dit ligt ongetwijfeld gevoelig, en ik betwijfel of jij Harald, en ik, ons wel op dit hellende vlak moeten begeven...ik zie nl ook voor "hun" geen alternatief, omdat iedereen eenvoudigweg híer zit...wat je ook op zijn beurt weer als een compliment kunt beschouwen...

Vooralsnog blijven die gasten hier ook omdat daar niks gepost wordt ... kwam voorheen wel op het BB van de NPC ... maar sinds m'n lidmaatschap niet meer :shock: :wink:

15 aug 2006 23:35
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Jurgen schreef:

Ik weet ook niet of ik de aangewezen persoon ben :twisted: , maar ik moest het toch even kwijt. En ik heb voorzichtig toch al even een bezempje gepast... :cheesy:

Olaf schreef:
... kwam voorheen wel op het BB van de NPC ...

horn - nog steeds nr 2 op de all-time-posting-list en sinds 4 feb 06 niet meer geweest...

16 aug 2006 8:08
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Deze "oude rot" is in 1984 een tijdje proeflid geweest van de PCH, voelde me er niet echt thuis :wink:

Ben toen naar de NPC gegaan en het klikte direct, enorme leuke tijd en herrinneringen aan de afgelopen jaren :lol:

16 aug 2006 9:31
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Jurgen schreef:

ik zie nl ook voor "hun" geen alternatief, omdat iedereen eenvoudigweg híer zit...wat je ook op zijn beurt weer als een compliment kunt beschouwen...

Juist "ons bier" :mrgreen:

Jongens dit is een machtig mooi forum en de NPC is gewoon een gezellige club met veel activiteiten. We zijn uiteindelijk toch allemaal porscheliefhebbers. Daaaaar gaat het toch om :!: :P

De één wil zijn ei kwijt over horloges :?: :roll: , de ander over AKK :bang: , en weer een ander over "moet ik nou een c2 of een c4 nemen :? en nogal een grote groep :twisted: over activiteiten van de npc. :ba: :ass: . Het is toch allemaal één pot nat.

16 aug 2006 10:06
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
ruud964 schreef:
De één wil zijn ei kwijt over horloges :?: :roll: ..... en nogal een grote groep :twisted: over activiteiten van de npc. :ba: :ass: . Het is toch allemaal één pot nat.

Goed :idea:
:arrow: Ook alles m.b.t. de NPC in één topic posten. 8)

16 aug 2006 10:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
EriC4C schreef:
Goed :idea:
:arrow: Ook alles m.b.t. de NPC in één topic posten. 8)

Jaaaaa, maken we een kopje NPC onder algemeen :idea: :roll:

Het is net een virus, begint klein en breidt zich langzaam uit

Ruud (die op zijn tellen moet gaan passen met 3 moderators om zich heen) :(

16 aug 2006 10:40
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
ruud964 schreef:
Jaaaaa, maken we een kopje NPC onder algemeen :idea: :roll:

Ruud (die op zijn tellen moet gaan passen met 3 moderators om zich heen) :(

:shock: ..... Eén topic (zoals bij jouw voorbeeld m.b.t. de klokkies), niet één subforum :!: :?

Nee hoor, je hoeft hier niet bang te zijn of te worden om je mening te uiten. :wink:

16 aug 2006 11:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
EriC4C schreef:
:shock: ..... Eén topic (zoals bij jouw voorbeeld m.b.t. de klokkies), niet één subforum :!: :?

Flauw hoor :!: :lol:

Nee hoor, je hoeft hier niet bang te zijn of te worden om je mening te uiten. :wink:

Weet ik, beetje jennen op zijn tijd :wink:

Het valt me overigens op dat opperhoofd Jehova Rob zich hier gedeist houdt. Kan twee dingen betekenen:

1) hij heeft op zijn flikker gekregen van Jurgen :roll:
2) hij is nogal zenuwachtig voor morgenavond op zandvoort (overigens even ter informatie:.......... een npc evenement):roll:

16 aug 2006 11:57
Profiel
PorscheForum Rookie
Carrera 3.2 Cabrio '87
Bennebroek
Bericht 
Als NPC lid heb ik regelmatig vertoeft op het NPC BB. Best leuke discussies en content.

Het is allemaal minder geworden vanaf het moment dat het BB zich moest conformeren aan Porsche huisstijl. Hiermee is de leesbaarheid en toegangekelijkheid niet vooruit gegaan. Voor mij was dat een reden om hier minder te frequenteren. Inmiddels volgde ik ook al de startpagina sectie en later dit forum. En ja het moge duidelijk zijn wat nu de voorkeur heeft.

Zoals veel in het leven draait het om de inhoud :lol: en die is hier zeker goed.

Het schijnt dat het BB van NPC een restyle gaat krijgen.

Mike

16 aug 2006 12:52
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Jij weet meer dan ik Mike :cheesy: (en geloof me, da's niet goed :cheesy: )

16 aug 2006 13:36
Profiel Facebook 
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Ik heb Mike gemist maandagavond.... :mrgreen:

16 aug 2006 15:40
Profiel Twitter 
Antwoord op onderwerp   [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende