Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 13:47

Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Aangeboden Porsche 996 carrera 2 modeljaar 2002 12700 km!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Aangeboden Porsche 996 carrera 2 modeljaar 2002 12700 km!!
Voor foto`s en meer informatie verwijs ik naar Marktplaats.

Kleur Basalt zwart metallic
Interieur grafiet grijs

Zoals je bij deze kilomterstand mag verwachten betreft het een wekelijke zo goed als nieuwe auto.

24 mei 2007 10:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Ziet er goed uit op de foto.
http://auto.marktplaats.nl/porsche/94892498-porsche-996-carrera-2-modeljaar-2002-12-700-km.html

Succes met de verkoop.

24 mei 2007 10:23
Profiel WWW
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
een hele mooi zo te zien
staat de auto op belgische of nederlandse platen?

24 mei 2007 10:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Marco schreef:
een hele mooi zo te zien
staat de auto op belgische of nederlandse platen?

De auto staat op nederlands kenteken.

24 mei 2007 10:27
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Ziet er erg mooi uit. Jammer dat het geen 993 is.:mrgreen:

25 mei 2007 14:17
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 GT3RS, 964RS, 911R, 934 (project ?), 73RS (op zoek)
Den Haag
Bericht 
gatsie dat licht grijs aan de binnenkant !

25 mei 2007 16:40
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Wat vinden de forumleden van de prijs!
Ik vind het zelf een prijs waarvan je zegt deze auto moet toch binnen een paar maanden verkocht moet zijn, of zie ik dat vekeerd.

25 mei 2007 18:33
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
adrian schreef:
Wat vinden de forumleden van de prijs!
Ik vind het zelf een prijs waarvan je zegt deze auto moet toch binnen een paar maanden verkocht moet zijn, of zie ik dat vekeerd.

Ik vind de prijs voor een particulier niet te laag. Misschien vergelijk je de prijs teveel met het aanbod van de NL dealers...

25 mei 2007 18:50
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Het probleem is dat ik bij dealers geen vergelijkbare auto`s ben tegengekomen. Meestal een ander type, Targa, 4S of gt3, maar een carrera 2 handgeschakeld met een lage kilometerstand ontbreekt in het aanbod van de Posche dealers

25 mei 2007 19:28
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
adrian schreef:
maar een carrera 2 handgeschakeld met een lage kilometerstand ontbreekt in het aanbod van de Posche dealers

Hoe dan ook, ik heb het eens even vergeleken met het aanbod in de EU en dan zie ik dat ik voor het geld wat jij vraagt bij de Porsche dealers veel keuze hebt. Meestal wel met wat meer kilometers, maar voor dat geld is dealergarantie (die bovendien te verlengen is) wel een prettige bijkomstigheid.

Hoe dan ook, je hebt m.i. meer concurentie dan je denkt.

25 mei 2007 20:28
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Rs Motors ingelmunster is een heel correcte en goede garage....
en ik kan het weten, al 7 jaar klant en heel tevreden.

succes met de verkoop

25 mei 2007 20:42
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Da's toch effe € 5,- afschrijving per gereden kilometer! :shock:

Geen gekke prijs voor een " nieuwe" auto uit 2002 :wink:

Succes met de verkoop, moet lukken.

25 mei 2007 20:56
Profiel
M140i
Bericht 
Je hebt zeker wel kans dat je de auto snel verkoopt. Het is een bijzondere auto en ook een mooie auto. En extreem duur is hij niet, dus een liefhebber zou zomaar kunnen toehappen op korte termijn. Maar zoals Devils Son zegt, er is meer dan genoeg concurrentie, al heeft die meestal íets meer kilometers op de bult... Zelf zou ik voor dit bedrag liever een zelfde soort auto kopen bij de Porsche dealer al was de km-stand 100.000...

26 mei 2007 3:01
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Piet schreef:
Zelf zou ik voor dit bedrag liever een zelfde soort auto kopen bij de Porsche dealer al was de km-stand 100.000...

Ik denk dat het probleem met een auto met 100.000 km op de teller is dat wanneer je er zelf nog eens 50.000 mee rijdt de auto 150.000 km heeft gereden. Wat krijg je er dan nog voor bij eventuele verkoop!! Deze auto heeft in dat geval nog maar 62.700 km gereden, volgens mij nog steeds een mooie kilometerstand, wat je terug zult zien in de verkoopprijs.

26 mei 2007 8:15
Profiel
M140i
Bericht 
Zoals uit mijn reactie mag blijken: voor mij is dat helemaal geen probleem!! 150.000 km vind ik trouwens ook een mooie kilometerstand. Ik hoop voor je dat je snel iemand vindt die net als jij denkt :D

26 mei 2007 9:40
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Ach, het is ook maar net wat de gek ervoor geeft (zoals altijd). De één benadert de km-stand zuiver rationeel, de ander kickt op zeer lage km-standen. En die is bereid er wat meer voor neer te leggen. Succes met de verkoop!

26 mei 2007 9:55
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
adrian schreef:
Ik denk dat het probleem met een auto met 100.000 km op de teller is dat wanneer je er zelf nog eens 50.000 mee rijdt de auto 150.000 km heeft gereden. Wat krijg je er dan nog voor bij eventuele verkoop!! Deze auto heeft in dat geval nog maar 62.700 km gereden, volgens mij nog steeds een mooie kilometerstand, wat je terug zult zien in de verkoopprijs.

begrijp wat je bedoelt, zeker voor iemand die de auto dagelijks wil inzetten een sterk argument

26 mei 2007 10:19
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
adrian schreef:

Even een voorbeeld:

http://ucl.porsche.de/de/ucl/clients.st ... 9Z2S605926

Incl. invoer € 59.000.

Dan heb je misschien geen zwarte (wat positief is bij verkoop), maar lapisblau is ook goed te verkopen. Volleder zwart interieur is echter weer een pré bij deze auto. Verder heeft de blauwe wat meer opties. En bij deze een vol jaar Porsche garantie die nog vele jaren te verlengen is (ook door de toekomstige koper als ik mij niet vergis).

Deze auto heeft 45.000 km gelopen. Ga je dan voor de 50.000 km rijden, zoals in jouw voorbeeld, dan is het verschil niet zo groot meer (62.700 vs 95.000).

De extreem lage kilometerstand die jij kan aanbieden is eigenlijk alleen maar interessant voor iemand die ook heel weinig wil rijden om zo straks ook een bijzondere kilometerstand in de aanbieding te hebben. Als de potentiële koper op zoek is naar zo'n bijzondere kilometerstand, dan zal het wel tot een deal komen. Maar die mensen zijn net zo goed zeldzaam in de groep die überhaupt op zoek zijn naar een 996.

P.s. ik lees niets over airco. Zit die er niet in = waardevermindering. Zit die er wel in: vermelden in de advertentie, nu heb je kans dat een potentiële koper de auto links laat liggen omdat hij per sé airco wil.

26 mei 2007 12:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
airco is geen optie.zit er sowieso op

26 mei 2007 12:39
Profiel
Bericht 
F@RGO schreef:
airco is geen optie.zit er sowieso op

Dat dacht ik al, vandaar dat ik meer typwerk had besteed aan mijn tip...

26 mei 2007 12:45
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Devils son,
Waarom je zo druk maken om andersmans zaken???
Vind het een acceptabele prijs voor een mooie 996.

26 mei 2007 12:48
Profiel
M140i
Bericht 
Devils son maakt zich volgens mij niet zo druk. Hij wil alleen laten blijken dat de auto niet zo heel bijzonder is en zeker geen absoluut buitenkansje.

Vooral de volgende opmerking van hem snijdt hout :!:

"De extreem lage kilometerstand die jij kan aanbieden is eigenlijk alleen maar interessant voor iemand die ook heel weinig wil rijden om zo straks ook een bijzondere kilometerstand in de aanbieding te hebben"

26 mei 2007 13:44
Profiel
Bericht 
RS-R schreef:
Devils son,
Waarom je zo druk maken om andersmans zaken???

Verkoper vroeg uitdrukkelijk om een mening ten aanzien van de prijs. Dan is het volgens mij niet zo gek als ik daar een inhoudelijk antwoord op geef.

26 mei 2007 16:21
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
ok.

26 mei 2007 16:54
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Zoals verwacht zijn de meningen wel verdeeld, echter echt negatieve reacties ben ik nog niet tegengekomen. De opmerking dat het geen absolutut buitenkansje is stemt me tevreden. Sinterklaas moet namelijk nog komen.

26 mei 2007 17:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 55 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende