964 Carrera 2 tiptronic uit 1990; koopje of niet?
Bij van Kessel staat al een hele tijd een 964 C2 tip... Ziet er (op de foto) erg mooi uit. Vandaag heb ik meer informatie gekregen en was benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Gegevens auto:911 (964) carrera 2 tiptronic, 1990, model 1991, (zwart-met.), zwart leder int., cupspiegels, cupvelgen, airco, boordcomputer.
Prijs 15.950 euro.Gegevens van RDW:Datum eerste toelating: 24-10-1990
Eerste afgifte NL: 27-10-1997
Laatste tenaamstelling: 26-03-2009
Antwoord van Kessel:De onderhoudshistorie is helaas niet bij de auto. De vorige eigenaar heeft wel de motor laten reviseren, maar ook hier is helaas geen bewijs van (is wel zichtbaar aan de motor).
De wagen heeft 190000 km op de teller. Na revisie en inbouw van cilinderkoppakkingen lekt de motor nog een beetje. Deze lekkage oplossen zal ergens tussen eur 1000,- en eur 1500,- kosten (de motor moet er dan nl uit).
De voorklep heeft lakschade en kleine deukjes (er is ooit iets op gevallen). Onder de achterruit is ook lakschade, maar bijgewerkt (niet goed).
Momenteel functioneert de kachel niet correct.
Verder heb ik geen sporen gezien van zware schades en ook het interieur is nog erg netjes. Rijden en schakelen doet de auto geweldig goed.
Een keuring is mogelijk, maar moet dan wel hier gebeuren. Ik heb zelf geen brug, maar kan wel vragen of er iemand een brug heeft om de auto te bekijken.