Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

wolbert 993 bi turbo alweer te koop??

23 sep 2007 9:24

Hallo

Heb in februarie ook al naar deze auto gekeken. (foto's) Toen was ie verkocht en nu staat ie weer te koop bij wolbert. Hoe komt dat toch?
Zou de vorige koper een nog mooier spele dingetje hebben gevonden of is er iets met deze auto wat niet bekent is? Oftewijl, heeft iemand info over deze auto want ik heb er wel interesse in.

http://www.wolbert.nl/

Mvg
Ben

23 sep 2007 9:45

Als je de verkoopprijs van toen nog weet kun je misschien ook iets uit de prijsontwikkeling opmaken.

23 sep 2007 12:59

prijs was toen hetzelfde. Hier staat nog een stukje geschreven over de rode turbo. Heb wolbert gebeld en natuurlijk zij hij dat de auto goed is. Toch vindt ik (als die goed is) het vreemd dat hij in 1 jaar al voor de tweede keer te koop staat. Maar goed het is mogelijk dat de vorige koper een nog mooier exemplaar heeft kunnen bemachtigen. Iemand info? en ja aankoopkeuring weet ik.

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... bert+turbo

Groet
Ben

23 sep 2007 13:10

Gewoon aan Wolbert voorleggen, je :?: :idea: :D

23 sep 2007 13:57

Was mij ook al opgevallen, gezien de km stand is er sindsdien ook niet meer veel in gereden. Hoeft allemaal niets te betekenen... De prijs vind ik ook niet slecht.

grt,

Sander

23 sep 2007 14:08

Afbeelding

ziet er plezant speelgoed uit

(yes, het is me gelukt om een foto te plaatsen...)
:ba: :ba: :ba: :ba: :ba: :ba: :ba:

23 sep 2007 17:03

Afbeelding
En nu nog wat groter. Kijk maar naar het verschil in de quote. :wink:

23 sep 2007 17:15

moet ik nog wa op oefenen.... (k'zie niet direct hoe ik da moet doen.....)

(tenzij ik die mercedes 450 cl neem ipv m'n 914..... dan moet ik verhuizen naar het mercedes forum zeker ????) (spijtig want ik begon het juist plezant te vinden hier....)

23 sep 2007 17:22

Je hoeft alleen thumbnail in pic te veranderen bij de eigenschappen.

23 sep 2007 19:08

Nee! Ik had net mijn nachtrust terug nadat ie verkocht was... :roll:

Ik vind een 993 TT helemaal geweldig, en dan ook nog deze gewaagde kleur! 8) Alleen die rvs ringen om de klokken zijn niet mijn ding.

Maar goed dat ik met een verbouwing bezig ben die iedere keer weer verrassingen oplevert en dus niet in de verleiding zal komen om nog wat muntjes ri. wolbert te schuiven. En dan het eeuwige dilemma. Leuk zo'n 993 TT, maar dan moet ik mijn blue plates C3.0 inruilen! :roll: Dat zal niet zo snel gebeuren!

Maar het blijft een stoer ding zo in dat guards red! 8) 8) 8)

23 sep 2007 19:17

idd gewoon even bellen en vragen hoe het zit. ik vind hem erg mooi. maar wat zou dat... :wink:

23 sep 2007 19:33

Heb een jaar geleden ook naar deze gekeken en was toen verkocht. Prijs is zeer scherp te noemen (als ie echt goed is). Dit kan verdacht zijn, of gewoon een koopje :shock:

23 sep 2007 21:10

LouisXIV schreef: Prijs is zeer scherp te noemen (als ie echt goed is). Dit kan verdacht zijn, of gewoon een koopje :shock:

Tsja, een ferrari-rode porsche. Denk dat de meesten (ik niet iig) toch een andere kleur willen, misschien vandaar de prijs? :roll: :wink:

23 sep 2007 21:14

over een half jaar is die rode turbo duurder dat word het nieuwe wit,
kijk maar op de meeste grote beurzen zijn de vette showautoos allemaal rood 8)
jaco niks voor jouw die rooie? en dan de jouwe er op inruilen :wink:
je wilde toch altijd al een 993 biturbo motor :shock: :D :wink:

23 sep 2007 21:38

Jaco schreef:
LouisXIV schreef: Prijs is zeer scherp te noemen (als ie echt goed is). Dit kan verdacht zijn, of gewoon een koopje :shock:

Tsja, een ferrari-rode porsche. Denk dat de meesten (ik niet iig) toch een andere kleur willen, misschien vandaar de prijs? :roll: :wink:

Je weet er niks van Jaco, dat is duidelijk :wink:

23 sep 2007 22:07

Jan oh Jan, met "ik iig niet" bedoel ik dus dat ik het juist wel mooi vind!!! Alleen begin ik nu wel te twijfelen, ik bedoel, lijkt net of het iq van de mensen die een "ferrarirode porsche" hebben zakt............ :twisted: :mrgreen: :wink:

En mr Knauf, weet jij zeker vast wel iemand die interesse in soewarte 965 heeft... 8) :wink:

23 sep 2007 22:21

die turbo motor van jouw 965 zowiezo :mrgreen:

weet ik wel ergens een plekkie voor om hem in te lepelen 8)

hebbie die dvd met een surinaamse postbode meegegeven :shock: :mrgreen: :wink:

23 sep 2007 23:03

Ik vind hem nog steeds geweldig in Guards Red!

24 sep 2007 9:14

Jullie zijn 20 dagen te laat...http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=14060&start=300Ik had het willen doen met 15k bijleggen 8) Toch maar niet gedaan.Wil eigenlijk wel de pk's maar niet die vleugel.

Auto staat ook op Mobile.de maar dan voor iets van 52k

30 sep 2007 10:09

Gister wolbert gevraagd waarom de wagen er weer stond. Bleek dat de eigenaar het geld nodig had om 2e discotheek te kopen. Net als de rode 964 targa die er dus nu ook weer staat.

01 okt 2007 0:00

LouisXIV schreef:Gister wolbert gevraagd waarom de wagen er weer stond. Bleek dat de eigenaar het geld nodig had om 2e discotheek te kopen.

Legitieme reden. Zit ook muziek in.

02 okt 2007 18:47

Ja hij gaat je natuurlijk altijd een legitieme reden vertellen. :twisted: :wink:

22 okt 2007 21:15

Ik vind de prijs meer dan scherp te noemen. Ik heb recentelijk iets meer betaald voor mijn 993 TT met WLS1.

Afbeelding

22 okt 2007 23:21

volgens mij is hij verkocht.

anton964

23 okt 2007 3:43

Of ze vinden het niet meer meer nodig om op de site te zetten :mrgreen:

(Wie weet of er nog een trotse eigenaar zich hier meldt)
Plaats een reactie