29 sep 2007 8:25
29 sep 2007 8:28
29 sep 2007 8:50
29 sep 2007 8:52
cabrio wim schreef:Een 964 inruilen voor een kappersauto, zou ik persoonlijk nooit doen.
29 sep 2007 8:53
29 sep 2007 9:14
Marcel schreef:
dat werd volgens mij niet gevraagd...
FreudeamFahren schreef:Een goede kennis wil* misschien van zijn '93er 964 af, om te switchen naar de Boxster van zijn schoonvader.
29 sep 2007 10:37
29 sep 2007 11:57
29 sep 2007 11:58
29 sep 2007 11:59
29 sep 2007 12:02
FreudeamFahren schreef: Waar zouden jullie hem voor te koop zetten en bij welke verkoopprijs zouden jullie tevreden zijn?
Double G schreef:Wel bij een erkende taxateur .
29 sep 2007 12:06
Ik zou hem bij de oosterburen aanbieden....kan hij toch weleens 25 K opbrengen
Een 964 inruilen voor een kappersauto, zou ik persoonlijk nooit doen.
Ik denk dat je er particulier zo'n EUR24.000,- voor kan krijgen als je het goed doet
De prijs is zonder foto's en eigenlijk ook zonder de auto goed bekeken te hebben van hieruit moeilijk te bepalen lijkt me.
Laten taxeren en er 10% onder gaan zitten
28 & 24,2
Erkende Porsche Taxateur
29 sep 2007 12:11
FreudeamFahren schreef:Goeie tip! Geef ik door. Wat kost een taxatie ongeveer?
FreudeamFahren schreef:Mis ik iets of schat jij heel nauwkeurig?
29 sep 2007 12:27
FreudeamFahren schreef:Ik denk dat je er particulier zo'n EUR24.000,- voor kan krijgen als je het goed doet
Wat bedoel je met "het goed doen"? Nette foto's, goede advertentie tekst? Of als het meezit en de auto is in orde, dan doe je het goed als je 24k vangt?
30 sep 2007 12:42
30 sep 2007 13:22
FreudeamFahren schreef:
Ik breng daar tegen in: "Gezien de kilometers (niet dat het overmatig veel is, maar weinig is het ook niet) en het gebrek aan airco (je gaat er niet dood aan, ik geef er persoonlijk niks om, maar de markt volgens mij wel) mag je je handen - bij particuliere verkoop - dicht knijpen als je 20 tot 22 mille krijgt..."
30 sep 2007 13:46
30 sep 2007 17:38
30 sep 2007 18:16
FreudeamFahren schreef:Een vraag van een nieuwkomer:
Sinds enige tijd ben ik mij aan het oriënteren op de 911 markt. Ik rijd relatief weinig (12,5k per jaar), heb de mogelijkheid om bewaakt overdekt te parkeren en heb een grote voorliefde voor degelijke Duitse sportiviteit (naast een voorkeur voor Porsches heb ik ook absoluut iets met BMW, vandaar mijn nick).
Ik houd meer van "mooi" autorijden dan van hard rijden en houd dus van een uitdaging achter het stuur. Autorijden mag werk betekenen, als de beloningen (= kicks) er dan ook maar zijn. Communicatieve besturing, met tussen gas terug schakelen, een goede sound, dat is voor mij belangrijk. Minder dan 6 pitten is te weinig (al lokt een 944 ook), jaren '80 design is helemaal top... Dus een 911 3,2 zou mij prima passen.
Echter... Waar kan ik hem betaalbaar casco verzekeren met een 275 KvK polis? Ik heb deze site al helemaal op de kop gezet maar nog geen antwoord kunnen vinden.
De schoen wringt hier. Met mijn 26 jaar ben ik behoorlijk aan de jonge kant. Ik heb nu 5 jaar een auto en dus 5 schadevrije jaren, maar dat is bijvoorbeeld voor Multisafe niet genoeg. Het risico (274 KvK ipv 275 KvK) bij Diks zie ik niet zitten (15 tot 20 mille is in mijn optiek véél geld); Gio verzekert alleen 275 KvK bij klassiekers...
Suggesties & tips van harte welkom, want als ik hem niet betaalbaar kan verzekeren.... Gaat 't feest niet door, ben ik bang...!
30 sep 2007 20:05
wolf schreef:Ik dacht dat de prijzen van 964 opliepen...En dan zo'n mooie courante C2 20-22K??
30 sep 2007 23:58
01 okt 2007 7:11
01 okt 2007 7:31
FreudeamFahren schreef:
Een vraag van een nieuwkomer:
Sinds enige tijd ben ik mij aan het oriënteren op de 911 markt. Ik rijd relatief weinig (12,5k per jaar), heb de mogelijkheid om bewaakt overdekt te parkeren en heb een grote voorliefde voor degelijke Duitse sportiviteit (naast een voorkeur voor Porsches heb ik ook absoluut iets met BMW, vandaar mijn nick).
Ik houd meer van "mooi" autorijden dan van hard rijden en houd dus van een uitdaging achter het stuur. Autorijden mag werk betekenen, als de beloningen (= kicks) er dan ook maar zijn. Communicatieve besturing, met tussen gas terug schakelen, een goede sound, dat is voor mij belangrijk. Minder dan 6 pitten is te weinig (al lokt een 944 ook), jaren '80 design is helemaal top... Dus een 911 3,2 zou mij prima passen.
Echter... Waar kan ik hem betaalbaar casco verzekeren met een 275 KvK polis? Ik heb deze site al helemaal op de kop gezet maar nog geen antwoord kunnen vinden.
De schoen wringt hier. Met mijn 26 jaar ben ik behoorlijk aan de jonge kant. Ik heb nu 5 jaar een auto en dus 5 schadevrije jaren, maar dat is bijvoorbeeld voor Multisafe niet genoeg. Het risico (274 KvK ipv 275 KvK) bij Diks zie ik niet zitten (15 tot 20 mille is in mijn optiek véél geld); Gio verzekert alleen 275 KvK bij klassiekers...
Suggesties & tips van harte welkom, want als ik hem niet betaalbaar kan verzekeren.... Gaat 't feest niet door, ben ik bang...!
Ik dacht dat jezelf in de markt was voor een 911, hoe mooi ken het wezen !!
Gewoon zelf kopen dat ding
01 okt 2007 8:13
01 okt 2007 15:06