Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

Porsche 924, 1981, 2000cc, voor grootste deel opgemaakt!

04 nov 2007 16:42

Hallo iedereen,

Ik heb hier een Porsche 924 van 1981, 2000cc.
Ben er aan begonnen met de bedoeling van hem volledig piekfijn in orde te maken maar wegens tijdgebrek verkoop ik hem nu half afgemaakt.
De carroserie heeft geen enkele deuk en is opnieuw professioneel herspoten!(prijs van de lak bedraagt slechts iets minder dan de vraagprijs!!)
Alles onder de motorkap is haarfijn in orde gemaakt (nieuwe riem, alle onderdelen uit elkaar gehaald en opgekuist,...) Ook carroserie aan de binnekant is onder handen genomen.
Nieuwe wielen met nieuwe banden (0Km!!), nieuwe remschijven,...
Binnenin zijn er nieuwe lederen kuipstoelen, muziekinstallatie, DVD installatie (scherm middeconsole en in zonneklep passagier).
Ook krijgt er er de originele wielen en spiegels bij (heb alle originele stukken nog liggen op de zetels na)
De auto rijdt momenteel niet omdat de versnellingsbak er onderuit is en ik niet de tijd vind om hem terug te installeren...
Auto met werk aan maar met zeer veel potentieel!!
Oordeelt u zelf maar!
Prijs: €4700

Afbeelding

Meer foto's: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=13831

04 nov 2007 18:00

Succes met de verkoop Bo! Ik denk echter dat een 924 in deze uitvoering niet jouw vraagprijs gaat opleveren...

04 nov 2007 19:17

Of voor die prijs NIET verkocht gaat worden aan een Porsche-addept......... :roll:

Tip : bouw die audiobende en consoles uit, een set originele velgen erop,
Dan blijft er een heel nette 924 over......
Vang dan tussen pakweg 2 en 2,5 K. De losse onderdelen op marktplaats.

Ga je de Boxster ook opereren ? hoop van niet........ :roll:
Succes met de verkoop. :wink:
Plaats een reactie