Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
25 mei 2008 10:09
2 jaar geleden heb ik de originele Porsche 550 Spyder van Jerry Seinfeld gefotografeert. De auto werd toen voor een astronomisch bedrag verkocht, het was een zilvergrijze 550 met baby blue interieur. Naar aanleiding van deze fotos heb ik Carey Hines bij Beck de opdracht gegeven om een identieke auto na te bouwen, met de volgende opties :
5 gaats wielen met alu drum skins
1915 cc Jake Raby 138 PK motor , schijfremmen voor
originele 550 voor en achter verlichting
originele 550 krik steunen voor en achter
originele 550 handrem
originele 550 startknop
origineel model 550 instrumenten
babyblue "darts"op de achterschermen
banjo stuurwiel
zilvergrijze 4 punts gordels
afneembare olie cooler grill
afneembare kap in bijpassend baby blue met ramen en bijpassende tonneau
De auto heeft inmiddels 350 km gereden en staat nog op 1955 Duits kenteken, ik moet nog langs de RDW.
Reden van verkoop, ik heb net een identieke 550 Spyder gekocht, maar dan met een zwart interieur en een 2 liter 220 PK Subaru TURBO motor en ja... 2 spyders is een beetje te veel van het goed.
Prijs is 39900 euro.
Ik heb ook regelmatig Speedsters te koop..... voor de liefhebbers van echt iets moois...
25 mei 2008 10:29
probeerde fotos te uploaden, hoop dat het nu lukt
Laatst bijgewerkt door
subyspyder196 op 25 mei 2008 11:21, in totaal 3 keer bewerkt.
25 mei 2008 10:32
"[img]"%20en%20"[/img]" heb je op de verkeerde plaats gezet.
25 mei 2008 11:41
heb ze even hersteld - niet de eigenschappen van de thumbnail maar van de grote foto kopieren.
ivm eventuele commerciele achtergronden pb verzonden.
23 okt 2008 16:01
mooi hoor !
23 okt 2008 17:29
is volgens mij een handelaar van die dingen
23 okt 2008 18:09
wel heel cool zo met die originele details
23 okt 2008 19:59
porschehenk schreef:is volgens mij een handelaar van die dingen
Ik weet het wel zeker!!!
23 okt 2008 20:38
toch blijftie vettttttttt
23 okt 2008 22:48
Prachtige auto Michael, het maakt mij niet uit dat je handelaar bent.
Voor mij ben je de "nederlandse Hoffman", omdat je zulke mooie wagens naar Nederland haalt.
23 okt 2008 23:17
Geloof dat deze inmiddels is verkocht (Italie).
Inmiddels ben ik bezig die van mij weer een stapje verder richting cool en origineel in details te krijgen.
24 okt 2008 10:26
michael is een absolute liefhebber...
Aanrader !
24 okt 2008 10:35
Volgens mij zit er een wereld van verschil tussen een margerammende handelaar en een liefhebber die zijn hobby in een commercieel vormpje gegoten heeft.
Niet iedere handelaar is een geldwolf zonder scrupules, al begrijp ik dat je ervoor moet waken dat een forum een Marktplaats wordt. Er staan alleen zoveel liefhebbersauto's bij "handelaren" dat het eigenlijk zonde is dat deze niet onder de aandacht van een Porsche-forum gebracht mogen worden, zo ook deze zeer koele 550
Laatst bijgewerkt door
500E op 24 okt 2008 10:35, in totaal 1 keer bewerkt.
24 okt 2008 10:35
Snap alleen niet waarom mijn auto op zijn site bij "models sold" staat.
Ik zal hem weer eens bellen.
09 aug 2011 20:41
Ik ben opzoek naar een mooie beck spyder 550, maar in Nederland zijn er weinig te koop. Heeft iemand ervaring met het invoeren van een beck Spyder 550s van Beck uit Amerika. Ik bedoel zo'n auto kost ongeveer 33000 dollar, waarschijnlijk 25000 Euro. Maar dan , wat komt er allemaal bij...de BTW =19% en BPM hoeveel zou dat zijn? en dan de keuring in Nederand, komt zo'n kant en klare spyder makkeljk aan een NL kenteken of moet er nog een hoop aangepast worden. En mijn laatste vraag is wat zou het verschepen kosten.
09 aug 2011 20:50
BPM hangt o.a. van de datum eerste registratie af
Je vergeet overigens 10% invoer-rechten te berekenen
Volgens mij heeft de Beck Spyder een buizenframe - en doen ze daar nog weleens moeilijk over bij de RDW .. kan dus zijn dat je de invoer-route (+ kenteken) via DE of de UK moet doen
09 aug 2011 21:39
marcel1 schreef:Ik ben opzoek naar een mooie beck spyder 550, maar in Nederland zijn er weinig te koop. Heeft iemand ervaring met het invoeren van een beck Spyder 550s van Beck uit Amerika. Ik bedoel zo'n auto kost ongeveer 33000 dollar, waarschijnlijk 25000 Euro. Maar dan , wat komt er allemaal bij...de BTW =19% en BPM hoeveel zou dat zijn? en dan de keuring in Nederand, komt zo'n kant en klare spyder makkeljk aan een NL kenteken of moet er nog een hoop aangepast worden. En mijn laatste vraag is wat zou het verschepen kosten.
10% invoer over het bedrag wat je op je aankoopbewijs hebt staan.
Tel dat bedrag op bij het aankoopbedrag, en gooi daar weer 19% BTW overheen.
Dan nog eventuele BPM (is deze van toepassing op dergelijke oude voertuigen?), en de kosten van de keuring bij de RDW, en natuurlijk eventuele aanpassingen om 'm door de keuring te krijgen...
Invoeren is mijn inziens niet meer erg interessant, of de dollar moet heel erg gaan inkakken..
09 aug 2011 21:44
Heb het niet normaal niet op op replica's maar dit is serieus een van de vetste die ik ooit heb gezien zeg!
09 aug 2011 21:50
Invoer is naar mijn mening vanuit de US sowieso niet interessant aangezien de kans dat je hem op kenteken gaat krijgen op zijn zachtst gezegd zeer klein is (de methodes die ik ken zijn in ieder geval niet legaal lol). Waarom niet ff naar de Beck gaan kijken die bij Riverhouse te koop staat op Nederlands kenteken? Mocht je toch een exemplaar hierheen willen halen vanuit he buitenland, kijk dan in Duitsland, dan heb je de beste papieren. Ik weet wel iemand die hem op kenteken kan krijgen. Succes!
09 aug 2011 21:52
DutchmanPhotos schreef:
Dan nog eventuele BPM (is deze van toepassing op dergelijke oude voertuigen?)
Het gaat om 'n replica - en (ook) die zijn pas BPM vrij als datum eerste toelating (kenteken) meer dan 17 jaar en 6 maanden geleden is
09 aug 2011 22:15
Olaf schreef:DutchmanPhotos schreef:
Dan nog eventuele BPM (is deze van toepassing op dergelijke oude voertuigen?)
Het gaat om 'n replica - en (ook) die zijn pas BPM vrij als datum eerste toelating (kenteken) meer dan 17 jaar en 6 maanden geleden is
Alweer wat geleerd!
09 aug 2011 22:59
beetje off-topic misschien maar hoe moeilijk is het om een Beck 904 op kenteken te krijgen?
Eentje met zo'n snelle motor als bij inzinger te koop staat lijkt me echt te gek!
10 aug 2011 8:57
thedutchguy schreef:beetje off-topic misschien maar hoe moeilijk is het om een Beck 904 op kenteken te krijgen?
Eentje met zo'n snelle motor als bij inzinger te koop staat lijkt me echt te gek!
Als er een EU kenteken al op zit: fluitje van een cent.
Zo niet dan zou ik kiezen de UK route waar (heb ik begrepen) je het bouwjaar kan krijgen van de aandrijflijn.
Dit kan een heleboel BPM schelen ....
Informeer eens even bij de Nederlandse kitcar bouwers die kunnen je er wel meer over vertellen.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.