Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

VERKOCHT: 964 Carrera 4 bj.1990

25 jun 2008 17:56

Na meer als 3 jaar in mun P gereden te hebben gaat ie (helaas) verkocht worden :cry:

Hieronder volgen de gegevens van mijn auto :

Model: 911 (type 964)
Bouwjaar: 1990
Carrosserie: Coupe 2-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1414 kg
Kleur: Amazone Groen metallic

Bekleding : Terra half leer/stof
Vermogen: 184kW
Cylinderinhoud: 3600cc

Voorzien van de volgende extra's / opties / accessoires :
- cup spiegels en knipperlichten
- nieuw type witte knipperlichten voor en zijkant
- mistlampen voor
- elektrisch schuifdak
- volautomatische airco (werkend !!)
- centrale vergrendeling
- elektr. raambediening
- elektr. verstelb. en verwarmde spiegels
- radio/cd pioneer afn.front
- originele raamspoiler in de kleur van de auto type 993 met 3e remlicht
- RUF-lichtmetalen velgen
- 17inch velgen ipv 16inch wat standaard was
- maat voor 205/50/17 en achter 255/40/17 achter
- merkbanden : Conti's sport
- sportuitlaat
- sport-katalysator
- open luchtfilter
- andere chip met iets meer vermogen (285 pk ipv 250 pk die standaard is)
- hierdoor veel meer koppel onderin toerengebied
- xenonlampen (niet af fabriek / later gemonteerd maar wel vele malen betere lichtopbrengst 's avonds ipv normale standaard lampen)
- nieuwe voorruit onlangs geplaatst met groene baan in de voorruit
- originele speakersysteem v+a
- originele porsche sleutelhanger
- etc etc
- er zit een officieel taxatierapport bij van toen ik hem heb gekocht
- al het onderhoud door mij gedaan bij officiele en bekende Porsche-specialist

Volgende verdere kenmerken :
- profiel banden voor/achter : ruim voldoende
- APK t/m apr.2009
- basis alarm Porsche af fabriek (dus geen klasse 3) moet dus evt wel nieuw alarm ingezet worden
- alle rekeningen afgelopen tijd zitten erbij
- airco is onlangs GEHEEL vervangen (nieuwe pomp/verdamper etc.)
- nieuwe voorruit recentelijk
- nieuwe remblokken/schijven v+a toen ik hem kocht
- etc etc etc
kortom :
- verder aantoonbaar dmv de rekeningen dat het echt een goede auto is, veel zaken vervangen of vernieuwd en kosten nog moeite gespaard de laatste tijd om zaken te vernieuwen/veranderen

Auto heb ik nu ca. 3 jaar in bezit gehad en niet de gehele documentatie maar wel van de laatste ca. 5-6 jaar.

Vraagprijs : 17.950,-

Voor meer foto's zie mijn album

Mensen die interesse hebben kunnen mij een PB'tje sturen

Afbeelding

25 jun 2008 17:57

Succes met de verkoop, volledige ad! Behalve gereden kilometers. :wink:

25 jun 2008 17:57

Mooie velgen! Succes met de verkoop.

25 jun 2008 18:02

MS964 schreef:Behalve gereden kilometers. :wink:


... zullen er niet veel zijn :roll:

25 jun 2008 18:12

Geeft temeer aan dat ik de auto goed wilde hebben en daar kosten noch moeite in heb gespaard :!:

25 jun 2008 18:15

... ik lees er mss overheen - en voor 'n evt. koper is mss wel handig om te weten wat toen het probleem was - en wat er aan gedaan is :idea: :wink:

25 jun 2008 20:35

succes met de verkoop

25 jun 2008 21:40

Olaf schreef:... ik lees er mss overheen - en voor 'n evt. koper is mss wel handig om te weten wat toen het probleem was - en wat er aan gedaan is :idea: :wink:


Zelfde gedachte hier. :wink: Toevoeging: en hoeveel er sindsdien mee gereden is. En hoeveel kms de rest van de auto heeft gelopen.

25 jun 2008 21:51

Het is ook nooit goed hé, zoveel info plus verwijzing, en toch weer iets zoeken. :lol: :lol: :wink:

25 jun 2008 22:04

cabrio wim schreef:.. en toch weer iets zoeken. :lol: :lol: :wink:


... naar 'n antwoord op het topic van Feb. 2005 :idea: :wink:

25 jun 2008 22:09

Voor de mensen die steeds meer en meer info willen :) :

Auto heeft op km-teller gereden ca. 139.000 km
Dit zullen er in werkelijkheid ca. 180.000 zijn rekening houdende met de gegevens die ik van de vorige eigenaar (Ruud) heb gehad.

Om andere speculaties weg te nemen :
hoe was het afgelopen met de motorproblemen vlak na de aanschaf ??

1. Alle onderhoud, apk e.d. zijn na de aanschaf ruim 3 jaar geleden tot nu toe door Motron uitgevoerd.

2. Na aanschaf waren er problemen met de motor. Motron heeft deze eruit gehaald en een ander blok gemonteerd. Dit is ook allemaal gedocumenteerd en via de rekeningen te zien.

3. Sindsdien heb ik nooit meer problemen gehad en anders zou ik er ook niet nog ruim 3 jaar in gereden hebben

4. Meer info ... kan ! maar dan even per PB'tje

26 jun 2008 0:00

Hij is zo goedkoop... vraag er eens wat meer voor want je haalt de marktwaarde omlaag :wink:

26 jun 2008 0:10

hehe mark .... neeeh ze zijn er nog zat die 964érs

ontopic... suc6 met verkoop als motron dat heeft gefixed met dat blok is het vast goed gebeurd!

26 jun 2008 7:18

964Cee-4 schreef:2. Na aanschaf waren er problemen met de motor. Motron heeft deze eruit gehaald en een ander blok gemonteerd. Dit is ook allemaal gedocumenteerd en via de rekeningen te zien.


Waardevolle info :thumleft:

26 jun 2008 7:18

M a r c schreef:Hij is zo goedkoop... vraag er eens wat meer voor want je haalt de marktwaarde omlaag :wink:


Mwah, wat is goedkoop :wink: ... ik kan de hoofdprijs gaan vragen maar dan verkoop ik em niet en dus vraag ik er reeël geld voor dat ie wel snel verkocht kan worden. Denk dat 17950 best reeël is ... toch ? :^:

26 jun 2008 10:59

begint wel te jeuken bij mij als ik alles zo lees, maar toch ff doorsparen voor een 993 :!:
maar die mooie 964, die ben je echt wel zo kwijt :!:

27 jun 2008 12:45

964Cee-4 schreef:
M a r c schreef:Hij is zo goedkoop... vraag er eens wat meer voor want je haalt de marktwaarde omlaag :wink:


Mwah, wat is goedkoop :wink: ... ik kan de hoofdprijs gaan vragen maar dan verkoop ik em niet en dus vraag ik er reeël geld voor dat ie wel snel verkocht kan worden. Denk dat 17950 best reeël is ... toch ? :^:


In mijn ogen te weinig als de wagen echt zo goed is als ie lijkt nu... voor een mooie 3.2 betaal je ook rond de 18K. De gemiddelde 964 koop je bij Porsche-specialisten niet meer onder de 23K.... en dan heb je vaak ook geen garantie want dan betaal je al snel weer richting de 25K.

28 jun 2008 8:31

M a r c schreef:
964Cee-4 schreef:
M a r c schreef:Hij is zo goedkoop... vraag er eens wat meer voor want je haalt de marktwaarde omlaag :wink:

Mwah, wat is goedkoop :wink: ...

In mijn ogen te weinig als de wagen echt zo goed is als ie lijkt nu...

Alweer :?: :wink: :^:

28 jun 2008 9:14

EriC4C schreef:Alweer :?: :wink: :^:


Als ze er nog een Boesch met V8 bij doen, wil ik mijn 3.2 wel ruilen voor twee van die El-Cheapo 964-jes :wink:

on-topic: als vraagprijzen meestal aan de hoge kant zijn, lijkt een normale vraagprijs al snel een koopje.

28 jun 2008 19:54

M a r c schreef:
964Cee-4 schreef:
M a r c schreef:Hij is zo goedkoop... vraag er eens wat meer voor want je haalt de marktwaarde omlaag :wink:


Mwah, wat is goedkoop :wink: ... ik kan de hoofdprijs gaan vragen maar dan verkoop ik em niet en dus vraag ik er reeël geld voor dat ie wel snel verkocht kan worden. Denk dat 17950 best reeël is ... toch ? :^:


In mijn ogen te weinig als de wagen echt zo goed is als ie lijkt nu... voor een mooie 3.2 betaal je ook rond de 18K. De gemiddelde 964 koop je bij Porsche-specialisten niet meer onder de 23K.... en dan heb je vaak ook geen garantie want dan betaal je al snel weer richting de 25K.


Dus ik begrijp het goed.... ik ben te goedkoop :?

Hmmm wellicht moet ik mijn prijs dus herzien..? Ben wel van mening zodra die voor serieus geld weg kan en sneller verkocht kan worden, doe ik het...

03 jul 2008 15:41

M a r c schreef:Hij is zo goedkoop... vraag er eens wat meer voor want je haalt de marktwaarde omlaag :wink:


C4-tjes zijn over het algemeen iets goedkoper dan de 2-tjes.. bij ongeveer gelijkwaardige staat vwb 964 iig.. 8)

07 jul 2008 22:35

brian951 schreef:
M a r c schreef:Hij is zo goedkoop... vraag er eens wat meer voor want je haalt de marktwaarde omlaag :wink:


C4-tjes zijn over het algemeen iets goedkoper dan de 2-tjes.. bij ongeveer gelijkwaardige staat vwb 964 iig.. 8)


Lijk me sterk dat een P C2 meer waard is dan een P C4 :!:

07 jul 2008 22:37

toch wel. maar bij een 964 valt het op zich wel mee.

07 jul 2008 22:41

horn schreef:toch wel. maar bij een 964 valt het op zich wel mee.


Waar ligt dat dan aan Horn want ik hoor alleen maar geluiden dat een P C4 meer waard is dan een P C2 :oops:

07 jul 2008 22:41

horn schreef:bij een 964 valt het op zich wel mee.


Bij 'n 993 S valt het nog meer mee :lol:
Gesloten onderwerp