Beste forummers,
Ik heb in 2005 mijn (eerste ) 911 gekocht van een medeforummer. Ik heb er in 3 jaar met veel plezier ongeveer 4000 km ingereden..... Mijn vrouw zegt dat ik gek ben als ik hem weg doe.... Ik heb lang naar een goede gezocht, heb er 3 voor de keuring gehad voordat deze kwam. Maar ja! 4000 km in 3 jaar! Ik was hem meer dan dat ik er in rij. Hij staat lekker in de garage aan de druppellader. In de afgelopen 3 jaar is er één stuurlager vervangen en natuurlijk heeft hij zijn beurten gehad, nieuwe olie etc. In 2005 had hij net een grote beurt gehad en een nieuwe koppeling. Hij is helemaal droog. Na 19 jaar zitten er hier en daar wat "waskrasjes", hoewel ik hem steeds netjes met de hand heb gewassen. Maar schade o.i.d. zit er niet op. Bij de linkerkoplamp zit een heel klein roestpitje. De voorbumper heeft wat kleine steenslag plekjes. Hij is in 2005 getaxeerd voor de verzekering op 21.000 euro. Ieder jaar dus zijn beurten gehad en netjes ( maar te weing ) bereden. Geen idee wat hij precies waard is op dit moment. Ik heb nog wel de tekst van de medeforummer toen hij hem mij te koop aanbood:
Hallo Ronald,
Hier wat info over mijn 3.2:
Bouwjaar ’89 , km stand 213000, kleur donkergroen en interieur zwart (volleder), extra’s: elektrisch schuifdak, achter 9J fuchs velgen (vrij zeldzaam), 3 spaaks (porsche) sportstuur, verwarmde stoelen, nieuwe radio/cd van blaupunkt, klasse 3 alarm met afstandsbediening.
De auto ziet er netjes uit en heeft bij km stand 212000 een grote beurt gehad waarbij ook de koppeling is vervangen en de injectoren zijn gereinigd.
De auto loopt perfect en verbuikt geen olie, de motor is droog, onderhoudsboekjes aanwezig en vanaf 2002 voor dik 7000 euro aan facturen, APK geldig tot 15-6-06.
Ik heb de auto vorig jaar bij Wams gekocht daarna heeft hij nog de grote beurt incl koppeling gehad.
Ik heb echt geen haast om de auto te verkopen, keuren is natuurlijk geen probleem.
Nu ik dit tik krijg weer het gevoel om hem niet weg te doen! Das lekker!
Maar ja, voor een goed bod mag hij weg en kan de suzuki Alto in de garage.....
enkele foto's in mijn album, meer kan ik er ook mailen als je wilt.
Ronald