Ik heb deze 911 maart 2007 van mijn broer overgenomen,die er te weinig in reed, en ik was wel benieuwd of open rijden mij zou bevallen.
Dat doet het zeker en ik heb er nu ruim een jaar, voornamelijk met mooi weer, met veel plezier in gereden.
Maar omdat ik het zonde vind om met deze klassieker ook met slecht weer de weg op te gaan, ben ik nu van plan toch een coupe/cabrio met stalen klapdak aan te schaffen, waar ook wat meer ruimte achterin in zit.
Inruilen van een Porsche op zo'n auto is echter niet echt gewild, vandaar dat ik mijn Porsche nu via deze site aanbied.
Omdat ik geen zin heb in allerlei niet serieuze mensen aan de deur, zet ik hem alleen hier in de verkoop.
De gegevens van deze auto zijn:
Porsche 911 3.2 Carrera Targa
Bouwjaar: 1986 in 2000 in Nederland ingevoerd.
Kleur: Metalic bruin
Km. stand: 112.000
Mijn broer heeft de auto gekocht bij Luitink, onderhoudsboekje en instructieboekje zijn aanwezig en de auto is in onderhoud bij Car Service Visser in Hilversum en moet in september 2008 weer voor de APK, waarbij de achterbanden vervangen moeten worden.
De auto is vorige jaar voor de verzekering getaxeerd op 22.000 euro.
De auto heeft een zwartleren interieur met electrisch verstelbare Turbo-stoelen.
De auto is verders voorzien van alarm (klasse 3), originele Fuchs velgen en elektrische bedienbare spiegels.
Als extra heb ik er nog een in de kleur van de auto gespoten achtervleugel bij.
Mijn vraagprijs is 18.000 euro
Mijn woonplaats is Zeist
Voor foto's zie mijn album.