27 aug 2008 21:51
27 aug 2008 21:58
ErikE schreef: ... maar waarom het NL-kenteken er af is, is mij een raadsel
27 aug 2008 22:14
27 aug 2008 22:31
27 aug 2008 22:48
27 aug 2008 22:55
27 aug 2008 23:17
rufie schreef:[...]De enige die er iets aan vindt
27 aug 2008 23:26
horn schreef:klepje sloot bij jou nog wel goed
28 aug 2008 8:12
ErikE schreef: bij het plaatsen van mijn nieuwe accu destijds, bleek dat nieuwe accu's (soms) wat hoger zijn dan oudere modellen. !
28 aug 2008 9:59
28 aug 2008 10:19
ErikE schreef:(...) ik weet - net als jij - dat de 968 een fabelachtige auto is. Echt. Ik ben er daarom tot de dag van vandaag niet achter, wáárom de 911 (964 in mijn geval) meer appeal heeft. Met als gevolg dat ik de 968 weer heb ingewisseld voor een 911.rufie schreef:[...]De enige die er iets aan vindt
28 aug 2008 11:30
28 aug 2008 11:40
28 aug 2008 12:44
28 aug 2008 13:02
28 aug 2008 14:09
yohanv schreef:
Maaruhh, wat een prijs zeg.
28 aug 2008 15:16
28 aug 2008 15:36
MS964 schreef:Volgens mij spreek je jezelf nogal tegen.
28 aug 2008 17:08
alfa male schreef:yohanv schreef:
Maaruhh, wat een prijs zeg.
NOOT: hij vindt 'm dus duur.
Mwah, vind het niet helemaal onrealistisch Johannes ;)
NOOT ms964 (oftewel, volgens jou is de prijs ok)
Ik denk dat dit soort prijzen op dit moment enkel voorbehouden zijn voor de beste CS'en met alle goede bits erop (M030, 220 en bij voorkeur verder niks). En zelfs dan is het moeilijk om de juiste koper te vinden. Ik weet er zo één te koop die Internationaal aangeboden werd tegen een vergelijkbare prijs en die slechts enkele vrijblijvende vragen ontving. Zeker geen serieuze interesse.
28 aug 2008 17:25
28 aug 2008 17:31
28 aug 2008 19:23
28 aug 2008 19:24
28 aug 2008 21:57
Devils son schreef:Belachelijk duur. Punt.
De CS met M030... tsja, dat heeft meerwaarde tov een gewone coupe. Maar deze auto, met alle respect, is een 968 met wat minder luxe (concept is onvergelijkbaar met de Carrera RS van de 964).
En het is niet bepaald de tijd om voor veel geld sportauto's te verkopen.
28 aug 2008 23:39