Ik kan het lijstje wel aanvullen, maar ik vond het niet nodig om alles op te noemen, maar vooruit:
Remklauwen revisie, RVS demper, Kachelpotten + APK = € 1074,-
Accu + KM-teller + banden voor = € 553,-
Uitlaat tussenpijp, vervangingsdemper + pakkingen, revisie dynamo, bougiekabels, stuurstang 930 + stabilisatoren, remschijven, torsie-as, olieslang, raamrubbers + allerlei kleinmateriaal etc (dit is zeer groot onderhoud geweest, maart 2006 bij Frank Schmidt € 6920,-
Voorstoelen bekleden, achterstoelen opgevuld + stuur bekleed € 1190,-
Gordels voor + gordels achter, nieuw contactslot + vervangen voorruit + kleinmateriaal + cleaning in/exterieur € 1938,-
Oliekoeler + onderdelen en kleinmateriaal € 1565,-
Hydraulische kettingspanners € 1339,-
Bovenstaande is een samenvatting van de facturen sinds 2005.
Prijs is wellicht te laag gesteld, maar wat ik zie op marktplaats lijkt dit een gangbare prijs voor een SC te zijn. Ik lever er dan inderdaad op in. Maar er mag ook nog wel wat gebeuren. De auto heeft op de bekende plekken wat aandacht nodig: benzinedop, b-stijl. Verder wat kleinere plekjes op het plaatwerk.
De reden dat ze weg gaat is dat ik 964 wil gaan rijden met schuifdak. In al mijn vorige auto's zaten steeds schuifdakjes en ik mis dat toch wel. Tevens kan/wil m'n vriendin niet in de SC rijden omdat ze het te spartaans vindt. Dat zal in een 964 anders zijn.
Heb je voor de 3 puntsgordel een hoedenplank van een 964 gebruikt?
Nee. Er is in de bestaande hoedenplank een gordeloog gemonteerd dat ook in de racerij wordt gebruikt. Is allemaal netjes weggewerkt in de hoedenplank. Voor meer info hierover kun je bij Frank Schmidt terecht. Hij heeft dat destijds gedaan.
NB. Revisie is gedaan bij Danny Meinema in Haarlem. Hij is weliswaar vakkundig, maar heeft geen oog voor mooie zaken, vandaar dat het schoepenwiel niet is gepolijst. Dit vindt ikzelf ook jammer.